Курс – 3 Семестр – 5



жүктеу 333.32 Kb.
Дата26.10.2017
өлшемі333.32 Kb.


М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті
«Бекітемін» Институт директоры

Маулетова С.А.

«__»__________ 2010ж.

«Мәдениет және өнер» институты

«Вокал және аспаптық өнер» кафедрасы

«Халық аспаптары» мамандығы бойынша

кредиттік оқу жүйесінде оқитын студенттерге арналған



«Жалпы аспаптандыру»
ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Курс – 3
Семестр – 5

Кредит саны - 1

Дәріс – сағат

Практикалық сабақ – 15 сағат

Оқытушының жетекшілігімен

студенттің өзіндік жұмысы (ОЖСӨЖ) – 15 сағат

СӨЖ – 15 сағат

Сынақ – 5-ші семестрде

Барлығы – 45 сағат


Орал 2010 ж.

Пәннің оқу әдістемелік кешені


Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясының және қазақ ұлттық
музыка академиясының типтік бағдарламасы

Алматы 2003ж. негізінде әзірленді.


Құрастырушы: оқытушы Әлімбаева Г.Б.

«Вокал және аспаптық өнер» кафедрасының отырысында қарастырылды



  1. ж. №__ хаттама

Кафедра меңгерушісі: ______________Габдуллина.А.Қ.


ОӘК төрағасы Гусманов С.С.




2.Пән бойынша оқыту бағдарламасы – Құрманғазы атындағы қазақ ұлттық консерваториясының және қазақ ұлттық музыка академиясының типтік бағдарламасы

Алматы 2003ж. негізінде әзірленді.

«Вокал және аспаптық өнер» кафедрасында.

Оқытушы (оқытушылар) туралы мәлімет

М.Өтемісов атындағы БҚМУ, «Мәдениет және өнер» институты «Вокал және аспаптық өнер» кафедрасының оқытушы Әлімбаева Г.Б.



Пән туралы мәлімет: жалпы аспаптандыру

Сабақ кестесі:

Оқу тоқсаны 15 оқу аптасынан тұрады.

Аптасына 1 кредит-сағат жоспарланады, оның әрбір кредит-сағат бір байланыс сағатынан ( дәріс, практика) және оқытушының басқарумен жүретін студенттердің өзіндік жұмысынан (ОЖСӨЖ, СӨЖ)



Сабақтар

Өткізілу уақыты

Сабақтар

Өткізілу уақыты

Сабақтар

Өткізілу уақыты

Байланыс сағаты 1

50 мин

СМЖӨЖ

1 сағат


50 мин.

СӨЖ

1 сағат


50 мин.



Оқу жоспарынан көшірме:


Курс

Семестр

Кредит саны

Дәрістер

Практикалық сабақтар

ОЖСӨЖ

СӨЖ

Барлығы

Бақылау

түрі


3

5

1

-

15

15

15

45

Сынақ


Кіріспе: Жалпы аспаптандыру пәні музыкалық шығармаларды белгілі бір оркестр құрамына өңдеп түсіріп жазу. Ойлау қабілетімен жүзеге асатын шығармашылық жұмыс болып есептелетіндіктен оның идеялық мазмұны аспаптарды таңдау, дыбыс бояуының түрленуін, оркестрдегі жеке топтардың мінезін анықтайды.

Өңдеп түсіріп жазушының көзқарасына байланысты оркестрлік фактура жөнінен толықтай іс жүзінде бітпеген домбыраға, қобызға,фортепианоға және де көптеген басқа аспаптарға арналған шығармаларды оркестр құрамына лайықтап түсіріп жазуға тура келеді.



Курстың қысқаша сипаттамасы: Өңдеп түсіріп жазу процесі кезінде оркестрлік партитураның әртүрлі ерекшеліктерін,яғни оның жеке фактуралық элементтердің (әуен, гармониялық қостау) қайталануларын,әртүрлі регистрдағы жеке дауыстардың көбейуін ескеру керек.

Өзіндік бір тұтастай орындаушылықтың бір бөлігін құрай отыра оркестрлік партитурадағы әрбір дауыс белгілі бір функцияны орындайды.

Қазақ халық аспаптар оркестрінің лайықтап түсіріп жазуындағы оркестрлік негіздің құрама бөлікті функция деп атауға болады. Оларға әуен,бас, фигурация,педаль, контрапунктты жатқызуға болады.

Курстың мақсаты: Жалпы аспаптандыру курсының негізгі мақсаты – студенттерге әлемдік музыка өнерінің дәстүрлерімен қатар, мәдениетіміздің қазына байлық мұраларын тереңірек меңгерулеріне мүмкіндік туғызу. Одан әрі ол білікті маман ретінде кәсіби өнерін үздіксіз шындап уақыт талабы деңгейінде білгірлік ауқымының аясын кеңейтіп жетілдіре беруі қажет.

Курстың міндеттері: Студенттерді аспаптардың шығу тарихы,құрылысы орындау әдіс тәсіл амалдары, тағы басқа қыр сырларын зерделей жетік меңгерген білімді маман етіп шығару басты міндет. Болашақ жоғары мамандық иесі қазақ музыка өнері тарихын және сонымен байланысты әдебиет пен зерттеулерді, әлемдік музыка өнерінің озық дәстүрлерін, ұлттық мәдени мұраларын жан жақты терең үйреніп білу қажет. Бұл оның музыкалық түсінік ұғымдарын байытып,жалпы мәдениеттік деңгейін өсіре түсіреді.

Жалпы аспаптандыру пәні теория, сольфеджио, гармония, аспаптану, партитураны оқу, пәндерімен байланысты.Бұлар жалпы аспаптандыру пәнінің ажырамас бөлігі.Өйткені жалпы аспаптандыру пәнінің басты міндетінің өзі музыкалық аспаптар аясындағы студенттердің білім шеңбері кеңейтіп, тереңдету.Сондықтан аралас пәндерді тыңғылықты меңгерудің маңызы зор.



Оқыту әдістемесі: Оркестрлік негізді құрау үшін ең алдымен әр аспаптың құрылымын зерттеу керек, дыбыстардың тесситуралық орналасуындағы өзгеріс,гармониялық қостаудағы жетіспейтін дауыстарды толықтыру, педальдық дыбыстарды, контрапункт, қосымша әуендерін толықтырып жазу.

Пререквизиттер: теория, сольфеджио, гармония, аспаптану, партитураны оқу, оркестрге өңдеп түсіру.

Постреквизиттер:оркестрлік фактура,әуен,бас, фигурация, контрапункт,оркестрлік педаль,қосымша дауыстар,оркестрлік әдістер.

Сабақ мазмұны мен кестесі


1 апта:

1 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Оркестрлік фактураның міндеті

мазмұны: Құрама бөліктер

СОӨЖ мазмұны: Өңдеп түсірудегі ерекшеліктер

СӨЖ мазмұны: Өңдеп түсірудегі аспаптарға арналған шығармаларға көңіл бөлу,

аспаптардың құрылымын зерттеу, дауыстардың тесситуралық орналасу тәртібін реттеу.



әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

2 апта:

2 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Әуен

мазмұны: Орналасу реті, бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Әуеннің рельефтік айқындалу әдісі

СӨЖ мазмұны: негізгі әуенді айқындау, унисон,октава немесе бірнеше октаваға көбейту әдісін қолдану,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

3 апта:

3 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Әуен

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Әуенді арттыру әдісі

СӨЖ мазмұны: дыбыс бояуы жөнінен туыстас аспаптарда унисон,октава немесе бірнеше октаваға арқылы паралельдік интервал (терция,секста және т.б.)күшейту әдісін қолдану, қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау. әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

4 апта:

4 Практикалық сабақ:

тақырыбы:Бас

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Аккордтың гармониялық құрылымы

СӨЖ мазмұны: унисон,октава немесе бірнеше октаваға көбейту,тремоло орындау әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

5 апта:

5 Практикалық сабақ:

тақырыбы:Гармониялық фигурация

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Оркестрлік құрылымдағы бірқалыпты аккордтық дыбыстар

СӨЖ мазмұны: аккордтық дыбыстардың бірінен соң бірі орналасу әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

6 апта:

6 Практикалық сабақ:

тақырыбы:Мелодиялық фигурация

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Оркестрлік құрылымдағы көмекші,өткінші дыбыстар

СӨЖ мазмұны: көмекші,өткінші және т.б. дыбыстарды пайдалану арқылы орындалатын әуенді қолдану,әуен, қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

7 апта:

7 Практикалық сабақ:

тақырыбы:Ритмикалық фигурация

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Оркестрлік құрылымдағы бірыңғай ырғақтылық дыбыстар

СӨЖ мазмұны: әртүрлі ырғақтармен берілген қайталанып келетін дыбыстың немесе аккордтарды қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

8 апта:

8 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Оркестрлік педаль

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Ұстамды аккордтық дыбыстар

СӨЖ мазмұны: бір,екі дыбыстан көпдыбысты аккорд түрлерін қолдану әдісі, негізгі әуеннен төмен ми-ля аралығында жазу, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

9 апта:

9 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Канондық контрапункт

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Негізгі әуенді қайталап қостаушы дауыстар

СӨЖ мазмұны: негізгі әуенді белгілі бір фразадан кейін басқа дыбыс бояуы бар әртүрлі аспаптарда қайталап қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

10 апта:

10 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Мелодиялық контрапункт

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Негізгі әуенді ырғақ жөнінен қарама қарсы қостаушы дауыстар

СӨЖ мазмұны: екі әуендік желіні дыбыс бояуы,ырғақ, бағыты жөнінен бір біріне қарама қарсы қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985

11 апта:

11 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Фигуралық контрапункт

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Негізгі әуенді ырғақ жөнінен салыстырмалы гаммалық пассажды қостаушы дауыстар

СӨЖ мазмұны: гаммаға ұқсас пассаждар түрінде берілген әуенді қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

12 апта:

12 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Қосалқы дауыстар

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Негізгі әуенді дыбыс бояуы жөнінен тәуелді қостаушы дауыстар

СӨЖ мазмұны:негізгі әуенге ырғақ және интонация, дыбыс бояуы жөнінен тәуелді аспаптар әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

13 апта:

13 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Оркестрлік тәсілдер

мазмұны: Орналасу реті,бағыты,түрлері

СОӨЖ мазмұны: Өңдеп түсірудегі ерекшеліктер

СӨЖ мазмұны: тақырыпты дубльді,этажды түрдегі,динамикалық белгілер әдісін қолдану.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

14 апта:

14 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Оркестрлік жоспар

мазмұны: Тембр,динамика,фактуралық даму .

СОӨЖ мазмұны: Горизантальді құрам

СӨЖ мазмұны: тембр-динамикалық шарттарды және тақырыптық даму кезеңін қолдану әдісі, әртүрлі регистрлік өзгерістерді пайдалану.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов» 1985.

15 апта:

15 Практикалық сабақ:

тақырыбы: Оркестрлік жоспар

мазмұны: Құрама бөліктер арқылы даму

СОӨЖ мазмұны: Вертикальдік құрам

СӨЖ мазмұны: әуен , бас, фигурация, гармониялық педаль, контрапункт түрлерін қолдану әдісі, жетіспейтін элементтерді анықтау.

әдебиет: Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов»1985.

Негізгі және қосымша әдебиет тізімі.

1. Б.Хайкин. Беседа о дирижерском ремесле. Москва 1973.

2. Дирижерское исполнительство. (сост. Лео. Гинсбург) «Музыка» 1975.

3.Л.Хамиди, Х.Тастанов. Дирижерлық негіздері. Алматы 1980.

4. М.Канерштейн. Вопросы дирижирования. Москва 1965.

5. С.Казачков. Дирижерский аппарат и его постановка. Москва 1967.

6. А.Иванов-Радкевич. О воспитании дирижера. Москва 1973.

7. А.Иванов-Радквич. Пособие для начинающих дирижеров. Москва 1977.

8. С.Байжұманов. Халық аспаптар оркестрі. Алматы 1993.

9. Ж. Бегендіков. Халық оркестрін ұйымдастыру және жетекшілік ету. Алматы 1992.

10.Э.Кан Элементы дирижирования. «Музыка» Ленинградское отделение. 1980

11. Золотая лира I Москва 1987.

12. Золотая лира II Москва 1988.

13. Е. Брусиловский. Фортепианоға арналған 16 шығарма. Алматы 1966

14. Л.Мохель, О. Зимина. Самоучитель игры на фортепиано Москва. 1989

15. Хрестоматия по дирижированию выпуска № 4,5,6, Москва. 1992

16. Орфей Москва 1988

17. А.Жайымов Домбыра үйрену мектебі. Алматы 1992

18. Ғ.Молдакаримова. Қобыз үйрену мектебі. Алматы 2001

19. А.Тоқтағанов Күй қастерлі әуез. Алматы 1998

20.Ш.Қажығалиев. «Өнер» 1984 ж.

21.Н.Малько. Основы техники дирижирования. 1965.

22.Университеттер мен педагогикалық жоғары оқу орындарының бағдарламасы № 32 жинақ. 1994.

33.Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов»1985.



3. Пән бойынша тапсырмаларды орындау және тапсыру кестесі.




Жұмыс түрі

Тапсырманың мақсаты мен мазмұны


Ұсынылатын әдебиеттер

Орындау мерзімі және тапсыру уақыты (аптасы)

Балл

Бақылау түрі

1

Сабаққа қатысу белсенділігі

Оқу процесіне белсене қатысуы

Тізімде көрсетілген бойынша

1-15

15

партитура

2.

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындау

Тізімде көрсетілген бойынша

1-15

15

партитура

3.

Глоссарий

Музыкалық терминдерді меңгеру

Музыкалық терминдер

1-15

15

партитура

ауызша


4.

Шығарманы

өңдеп түсіру



Шығарманы

меңгеру




Тізімде көрсетілген бойынша

1-15

15

партитура

Пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілу картасы.




Әдебиет атауы




Барлығы

Ескерту

Кітапханада

Кафедрада



Студенттердің

қамтылу пайызы (%)



Электронды түрі

1

2

3

4

5

6

7

1.

Золотая лира I Москва1987.

2













2.

Золотая лира II Москва1988.

2













3.

Е. Брусиловский. Фортепианоға арналған 16 шығарма. Алматы 1966













оқытушыда

4.

Л.Мохель,О.Зимина Самоучитель игры на фортепиано Москва 1968

1













5.

Хрестоматия по дирижированию выпуск № 4,5,6 Москва 1992

1













6.

Орфей Москва 1988

1













7.

А.Иванов-Радкевич Пособие для начинающих дирижеров Москва 1977













оқытушыда

8.

А.Жайымов. Домбыра үйрену мектебі Алматы 1992

7













9.

Ғ.Молдакаримова. Қобыз үйрену мектебі Алматы 2001

9













10.

А.Тоқтағанов Күй қастерлі әуез Алматы 1998

6













11.

П.Чайковский «Времена года»

2













12.

Школа игры для фортепиано 2003

2













13

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов»1985.



1
















  1. Дәрістік кешен (дәріс тезистері, көрнекілік, таратылу материалдары, қажетті әдебиет тізімі). жоспарланбаған

6.Практикалық сабақтардың жоспары.



Тақырып

Мазмұны

Апта

Әдебиет

1

Оркестрлік фактураның міндеті

Құрама бөліктер

1

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


2

Әуен


Орналасу реті, бағыты,түрлері

2

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


3

Әуен



Орналасу реті, бағыты,түрлері

3

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


4.

Бас


Орналасу реті, бағыты,түрлері

4

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


5.

Гармониялық фигурация


Орналасу реті, бағыты,түрлері

5

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


6.

Мелодиялық фигурация


Орналасу реті, бағыты,түрлері

6

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


7.

Ритмикалық фигурация


Орналасу реті, бағыты,түрлері

7

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


8.

Оркестрлік педаль


Орналасу реті, бағыты,түрлері

8

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


9.

Канондық контрапункт


Орналасу реті, бағыты,түрлері

9

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


10.

Мелодиялық контрапункт


Орналасу реті, бағыты,түрлері

10

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


11.

Фигуралық контрапункт


Орналасу реті, бағыты,түрлері

11

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


12.

Қосалқы дауыстар


Орналасу реті, бағыты,түрлері

12

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


13.

Оркестрлік тәсілдер


Орналасу реті, бағыты,түрлері

13

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


14.

Оркестрлік жоспар


Тембр,динамика,фактуралық даму .


14

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


15.

Оркестрлік жоспар


Құрама бөліктер арқылы даму

15

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов».

1985


7. Пәннің оқыту жөніндегі әдістемелік нұсқаулар:

Жалпы аспаптандыру пәнінде музыкалық шығармаларды белгілі бір оркестр құрамына өңдеп жазу кезінде оның идеялық мазмұнын ашу үшін аспаптарды таңдау, дыбыс бояуының түрленуін, оркестрдегі жеке топтардың мінезін анықтау керек.Лайықтап түсіріп жазу процесі кезінде оркестрлік партитураның әртүрлі ерекшеліктерін,яғни оның жеке фактуралық элементтердің (әуен, гармониялық қостау) қайталануларын,әртүрлі регистрдағы жеке дауыстардың көбейуін ескеру керек.Өзіндік бір тұтастай орындаушылықтың бір бөлігін құрайтын оркестрлік партитурадағы әрбір дауыстардың орналасу реті, бағыты,түрлеріне көңіл аудару керек. Студенттерді аспаптардың шығу тарихы,құрылысы орындау әдіс тәсіл амалдары, тағы басқа қыр сырларын зерделей жетік меңгеру керек. Жалпы аспаптандыру пәні аспаптану, партитураны оқу пәндерімен байланысты.

Оркестрлік негізді құрау үшін ең алдымен әр аспаптың құрылымын зерттеу керек, дыбыстардың тесситуралық орналасуындағы өзгеріс,гармониялық қостаудағы жетіспейтін дауыстарды толықтыру, педальдық дыбыстарды, контрапункт, қосымша әуендерін толықтырып жазу әдісін қолдану керек.

Практикалық (семинарлық, студиялық) сабақтарға әдістемелік нұсқаулар:



№ 1 Практикалық сабақ:

музыкалық шығармаларды белгілі бір оркестрдің құрамына өңдеп түсірерде оның құрамын анықтау,аспаптарға арналған шығармаларға көңіл бөлу,жетіспейтін дауыстарды толықтыру керек;қазақтың халық аспаптар оркестрінің түрлерін,

дауыстардың оркестр партитурасында орналасуын анықтау.

№ 2 Практикалық сабақ:

негізгі әуенді айқындау, унисон,октава немесе бірнеше октаваға көбейту әдісін қолдану,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 3 Практикалық сабақ:

дыбыс бояуы жөнінен туыстас аспаптарда унисон,октава немесе бірнеше октаваға арқылы паралельдік интервал (терция,секста және т.б.)күшейту әдісін қолдану, қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 4 Практикалық сабақ:

унисон,октава немесе бірнеше октаваға көбейту,тремоло орындау әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 5 Практикалық сабақ:

аккордтық дыбыстардың бірінен соң бірі орналасу әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 6 Практикалық сабақ:

көмекші,өткінші және т.б. дыбыстарды пайдалану арқылы орындалатын әуенді қолдану,әуен, қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 7 Практикалық сабақ:

әртүрлі ырғақтармен берілген қайталанып келетін дыбыстың немесе аккордтарды қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 8 Практикалық сабақ:

бір,екі дыбыстан көпдыбысты аккорд түрлерін қолдану әдісі, негізгі әуеннен төмен ми-ля аралығында жазу, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 9 Практикалық сабақ:

негізгі әуенді белгілі бір фразадан кейін басқа дыбыс бояуы бар әртүрлі аспаптарда қайталап қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 10 Практикалық сабақ:

екі әуендік желіні дыбыс бояуы,ырғақ, бағыты жөнінен бір біріне қарама қарсы қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 11 Практикалық сабақ:

гаммаға ұқсас пассаждар түрінде берілген әуенді қолдану әдісі, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 12 Практикалық сабақ:

негізгі әуенге ырғақ және интонация, дыбыс бояуы жөнінен тәуелді аспаптар әдісін қолдану, әуен,қосымша және қостаушы дауыстармен аралық үндестігін сақтау.



№ 13 Практикалық сабақ:

тақырыпты дубльді,этажды түрдегі,динамикалық белгілер әдісін қолдану.



№ 14 Практикалық сабақ:

тембр-динамикалық шарттарды және тақырыптық даму кезеңін қолдану әдісі, әртүрлі регистрлік өзгерістерді пайдалану.



№ 15 Практикалық сабақ:

әуен , бас, фигурация, гармониялық педаль, контрапункт түрлерін қолдану әдісі, жетіспейтін элементтерді анықтау.

СОӨЖ сабақтарға әдістемелік нұсқаулар

№ 1 Өңдеп түсірудегі ерекшеліктерді ескеру

№ 2 Әуеннің рельефтік айқындалу әдісін қолдану

№ 3 Әуенді арттыру әдісін қолдану

№ 4 Аккордтың гармониялық құрылымын айқындау

№ 5 Оркестрлік құрылымдағы бірқалыпты аккордтық дыбыстарды қолдану

№ 6 Оркестрлік құрылымдағы көмекші,өткінші дыбыстарды қолдану

№ 7 Оркестрлік құрылымдағы бірыңғай ырғақтылық дыбыстарды қолдану

№ 8 Ұстамды аккордтық дыбыстарды қолдану

№ 9 Негізгі әуенді қайталап қостаушы дауыстарды қолдану

№10 Негізгі әуенді ырғақ жөнінен қарама қарсы қостаушы дауыстарды қолдану

№11 Негізгі әуенді ырғақ жөнінен салыстырмалы гаммалық пассажды қостаушы дауыстарды қолдану

№12 Негізгі әуенді туыстас аспаптар тембрі жөнінен қостаушы дауыстарды қолдану

№13 Өңдеп түсірудегі ерекшеліктерді ескеру

№14 Горизантальді құрамды айқындау

№15 Вертикальдік құрамды айқындау


8.Типтік есептеу, графикалық жұмыс, лабораторлық жұмыс, курстық проект (жұмыс) орындалуы бойынша әдістемелік нұсқаулар. (жоспарланбаған)

9.Студенттердің өзіндік жұмысына арналған материалдар: үйге берілген тапсырмалардың мәтіні, әр бір тақырып бойынша өзін-өзі тексеру материалдары, реферат т.б. ұй жұмыстары бойынша тапсырмалар, әдебиет тізімі және арналған уақыт көлемі.

- үй тапсырмаларының мәтіндері,

- әр-бір тақырып бойынша өзі-өзі бақылау үшін материалдары,

- реферат тақырыптары

- кейстер

- кроссвордтар

- есептер шығару

- жаттығулар

Этюд, орта көлемді пьеса немесе шығармаларды ноталар жинағы жазбасына өңдеп түсіру.

Н.Шахматов «Инструментовка для оркестра русских народных инструментов». 1985.

С.Байжұманов. Халық аспаптар оркестрі. Алматы 1993.



ГЛОССАРИИ

Итальян тілі

Орыс тілі

Қазақ тілі

Adagio

Медленно

Асықпай, жайлап

Allegro

Быстро

Жылдам

Andante

Спокойно

Асықпай, орташа екпінмен

Accelerando

Ускоряя

Бірте-бірте тездеие

Cantabile

Певуче

әндете

Con moto

Подвижно

Жүрдек

Crescendo

Увеличивая силу звука

Дыбысты бірте-бірте күшейте

Diminuendo

Уменьшая силу звука

Дыбысты бірте-бірте ақырындата

Energico

Энергично

Жігерлі

Grave

Важно

Маңызды

Largo

Широко

өте жай, созып

Lento

связно

Жай, кең

Leggiero

Легко

Жеңіл

Maestoso

Торжественно

Салтанатты

Messo piano

Не очень тихо

Ақырынырақ

Moderato

Умеренно

Сабырмен, бір қалыпта

Sostenuto

Сдержанно

Ұстамды

staccato

Отрывистое исполнение звуков

Дыбыстың бөлек, қысқаша орындалуы

piano

Пиано

Ақырын, жай

Mezzopiano

Меццо-пиано

Ақырынырақ

Pianissimo

Пиатиссимо

өте ақырын, өте жай

Subito piano

Субито пиано

Кеңеттен жай

forte

Форте

Қатты

Mezzoforte

Меццо-форте

Қаттырақ

Fortissimo

Фортиссимо

өте қатты

Sforzando

Сфорцандо

Кенеттен, қатты бір мезеттік дыбыс

Poco a poco creshendo

Поко а поко крещендо

Бірте-бірте күшейту

Poco a poco diminuendo

Поко а поко диминуэндо

Бірте-бірте төмендету

Morendo

морендо

Тына қалу

piu

пью

Сәл көбірек

rallentando

замедляя

баяулата

10.Оқу, өндірістік және дипломалды сараманды өткізу жөнінде әдістемелік нұсқаулар және есеп құжаттарының түрі (егер пән бойынша қажет болса). жоспарланбаған

11.Студенттің оқу жетістіктерін бақылау және бағалау материалдары (бақылау тапсырмалары, тесттік тапсырма, өзін-өзі даярлау сұрақтар тізімі, емтихандық билеттер және т.б.)

- білімді бағалау схемасы

- білімді бағалау саясаты

- письменные контрольные задания

- тестовые задания

- перечень вопросов для самоподготовки

- экзаменационные билеты



«Білімді бағалау схемасы»




Бағалау критериясы

Бағалау түрі

Апталар

%

барлығы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Сабаққа қатысу белсенділігі

1

15

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2

Үй тапсырмасы

1

15

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3

Глоссарии

1

15

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4

Шығарманы

өңдеп түсіру



1

15

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

5

Р12




60














































6

Емтихан




40




7

Қортынды




100

Барлық семестр уақытында 2 рубеждік бақылау (8-ші – 15 – ші жұмада). Студенттердің үлгерімі бақылау уақытында максимальді көрсеткіш 60% құрайды. Семестр аяғында сабақ пәні бойынша емтихан өтеді. Максимальді көрсеткіш 40% құрайды. Екеуін қосқанда 100% құрайды. Емтихан тест түрінде, курсты теориялық және практикалық материалды қамтитын 30 сұрақтан тұруы керек.

Курс саясаты және іс-жосығы (процедурасы)

Студенттерге қойылатын талаптар:

Курсты бағалау бүкіл семестрді қамтиды, сондықтан студент барлық сабақ түрлерінде беделді түрде қатысуы керек. Максимальды балды студент қойған сұраққа нақты, дұрыс жауап берсе, жұмыстарын мұқия, толық жағдайда жауап берсе, ғана алады.



Сабаққа қатысуы: студент сабаққа міндетті түрде қатысуы керек. Жіберген сабақты міндетті түрде қайта өтеді.

Аудиториядағы жағдайы: сабаққа беделді қатысуы, сабаққа кешікпеуі керек. Ұялы телефонды айырып қоюы керек.

Үй тапсырмасы: берілген тапсырманы өз уақытында тапсыру керек. Сабақ кестесін бұзған кезде, себепсіз жағдай болса, қабылданбайды.

Жеке тапсырма: семестр бойы жеке жұмыстарды орындауы керек. Студент оны орындаған кезде ғана есептелінеді. Студент қате жазған болса, студентке қайтарылып, дұрыстап қайта тапсыруы керек. Бұл тапсырмалар бөлек-бөлек бағаланады, қорытынды баға әсер етеді.

Бақылау жұмысы: бақылау жұмысы сабақ уақытында орындалады, сабақ аяғында тапсыруы керек. Сабақтан кейін қабылданбайды және бағаланбайды.

12.Оқу сабақтарының бағдарламалық және мультимедийлік қамтамасыздандыру (пәннің мазмұнына қарай). ПОӘК шығыс мәліметтерді және мекенжайы көрсетілу қажет – кітапхана, кафедра т.б. - жоспарланбаған



13.Арнаулы аудитория, кабинет және лабораториялар тізімі – корпус № 4 ауд. 109

Достарыңызбен бөлісу:


©kzref.org 2017
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет