Демо Сонэ Плайбажк



жүктеу 7.98 Mb.
бет1/38
Дата02.04.2019
өлшемі7.98 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   38

Айдын Мядятоьлу Гасымлы



О

вя

Биз
Бакы - 2009

Юн сюз

Бяшяриййят бюйцк бир мяняви бющран ичиндядир. Мяняви тямялляри сарсылан буэцнкц Ъямиййят аьыр вя санки саьалмаз бир хястялийя мцбтяла олдуьундан юзцнц мящвя сцрцклямякдя, юлцмя мящкум етмякдядир.

Бяшяриййят санки юзц дя билмядян, щисс етмядян цфунятли бир батаглыг йолчулуьуна чыхыб. Бу цфунятли палчыг ичиндя йыхылыб галхан, йыхылыб галхдыгъа даща да аьырлашараг мцвазинятини итирян бяшяр, индийя гядяр инсанлыьын газандыьы бцтцн мяняви дяйярляри дя юзц иля бярабяр беляъя сону эюрцнмяйян батаглыьа сцрцклямякдядир.

Йолуну азан бяшяр нура, ишыьа доьру дейил, зцлмятя, гаранлыьа доьру аддымламагдадыр. Щятта нура, ишыьа, хейиря гаршы бир «сялиб йцрцшц»ня башланылмыш, бцтцн мяняви дяйярляр итирилмиш, иман йох олмуш, инсанлыьы бир цмидсизлик дальасы бцрцмцшдцр. Шейтан инсанлыг цзяриндя гялябя тябили чалмаьа щазырлашыр. Санки «Гийамят Эцнц» ики аддымлыгдадыр. Буну анлайанларын ися щеч бир чаряси йохдур.

Бяшяр йени бир Гуртарыъыйа щамилядир. ТАНРЫ йардымы олмаса, бу доьуш анормал да ола биляр.

Ей Улу ТАНРЫ! Щямишя Юзцн йаратдыьыны Юзцн хилас етмисян. Инди дя цмид Сянядир. Сяня йалварыр, Сяндян имдад диляйирик. Неъясини Юзцн билирсян.

Инди инсанлыьы бир шей дцшцндцрмялидир. Бяшяриййяти гуртармаг олармы? Оларса, неъя? Вя йа гуртармаьа дяйярми? Дяйярся, нийя? Неъя вя нийясиндян асылы олмайараг биз дя юз тарихи вя мяняви боръумузу йериня йетиряряк Инсанын ич дцнйасыны, мяняви варлыьыны, аьыл, виъдан вя иманыны тяряннцм етмяйя чалышдыг. Бунун цчцн бизя гядярки Инсан аьлы вя идракындан имканымыз дахилиндя йарарланараг беля бир ясярин ярсяйя эялмясиня чалышдыг. Буна ня гядяр наил олдуьумузу ися эяляъяк эюстяряъяк.

Щяйат тязадлар цзяриндя гурулдуьу кими, Инсан аьлы вя идракы да тязадларла долудур. Аьыл вя идракын мящсулу олан щяр бир ясярдя тязадларын олмасы лабцддцр. Яэяр бу тязадлы фикир вя мцлащизяляр Инсанын, инсанлыьын сяадятиня хидмят едирся, онлары гябул етмяйя дяйяр. Биз дя буна чалышдыг вя инсанлыьы гуртармаг йолунда ТАНРЫНЫН бизя бяхш етдийи аьыл вя зяка, билик вя габилиййятимизи сярф етдик. Юзцмцз цчцн мяналы сайылан щяйатымызын бюйцк бир щиссясини бу ясярин ярсяйя эялмясиня сярф етдик. Ахирятими ТАНРЫ билир. Чюзцмдя ня Ъяннят севдасы, ня дя Ъящянням горхусу вар. Аид олдуьум миллятими вя бцтцн бяшяриййяти аьыллы, идраклы, яхлаглы, иманлы, щцрр вя азад эюрярсям, вцъудум чцрцся дя, Рущум шад олаъаг.

Щяйат Инсана бир дяфя верилир. Ону неъя эялди хярълямяк наданлыгдыр.

Йарандыьы илк эцндян Иблися уйан Инсан еля щямин андан да йанлыш йола дцшяряк щярякят етмиш вя бу яйри, доланбаълы Шейтан йолу да инсанлыьы беля бир учурумун башына эятириб чыхартмышдыр. Эерийя йол йох, юндя ися йарьандыр.

Щяр щансы бир сябяби ляьв етмядян нятиъяни арадан галдырмаг гейри-мцмкцндцр. Инсаноьлу йанлыш йолда олдуьундан онун йаратдыьы елм дя йанлыш йолдадыр. Беля ки, бирбаша Инсан саьламлыьы иля мяшьул олмалы олан тибб елми беля, саьламлыьы дейил, хястяликляри мцалиъя етмяк уьрунда мцбаризя апармагла мяшьулдур. Елмлярин бир чоху да бунун кими. Щятта Инсан тяфяккцрц хейрля дейил, шярля мяшьулдур.

ТАНРЫНЫ унудан бяшяр ювлады аьыл вя идракыны йа Иблися хидмятя, йа да Шейтанла мцбаризяйя сярф едир. Бяшяриййятдя цмуми мянафе наминя юз мянафейини гурбанвермя, йяни «алтруизм» ганунлары дейил, юзцнцсевмя, йяни «егоизм» ганунлары щюкм сцрцр. Бу ися инсанлыьын ян бюйцк фаъияси олан щаилядир. Яэяр инсанлыьы ТАНРЫ ямрляриня йюнялдиб ону «алтруизм» ганунлары иля идаря етмяк мцмкцн олсайды, Йер цзцндя ня мцщарибяляр баш веряр, ня ъинайятляр олар, ня щарынламыш зянэинляр, ня аъындан кюпцк гусан аъ-йалаваълар олар, ня дя бяшяриййяти юлцмя сцрцкляйян хястяликляр, ня бу гядяр силащ-сурсата, ордуйа, полися, ня дя бу гядяр исрафчы истещсала ясла ещтийаъ оларды. О заман Инсаноьлу ъцзи ямяк сярф етмякля хошбяхт вя фираван бир щяйат йашайыб ябядиййят аляминя – ТАНРЫ дярэащына алныачыг, цзцаь йолланарды.

Инсан ТАНРЫ тяряфиндян бяхш едилмиш истедады, аьлы вя идракы сайясиндя эяляъяк няслини формалашдырмаг цчцн эяряк даща саф вя даща тямиз, пак олан бяшяр зякасынын бцтцн дяйярляриндян истифадя етсин. Бунун цчцн Улу Хилгятин, чятин олса да, йаратдыьы варлыьы, йяни Инсаны кристаллашдырмаг, даща доьрусу, ону илкининя гайтармаг лазымдыр. Чцнки, Адям бабамыздан бу эцня гядяр Инсаноьлу бир физиоложи варлыг кими чох бюйцк мяняви тяяррцзя мяруз галыб. Щалбуки, йалныз тябии йаранмыш шейляр ябяди олмагла, сонсуз Каината сыьышмаз олур. Дейиля биляр ки, Адям дя сцни йарадылыб. Амма унутмаг олмаз ки, Адями ТАНРЫ йарадыб вя ТАНРЫНЫН йаратдыьы щяр бир шей дя тябиидир. Бу анламда ясярин ясас гайяси йени Инсан типи формалашдырмагдыр. Чцнки, щяйатда Фани олан щяр шей ТАНРЫ щягигятинин парылтысы, ябядиййятин рямзляридир. Рямзлярдян гуртулуб ябядиййятя говушмаг цчцн нурла долу асиман Инсан Рущуну даима ТАНРЫЙА доьру чякмякдядир. Она эюря дя Инсан аьлы ирмяйяня шякк етмямяли, ТАНРЫНЫН Варлыьыны вя ябядиййяти гябул етмялидир. Бурада Инсанын фани щяйаты, йашайышы цчцн зярярли ня вар ки?!

Ясяр щяйатда Инсан кими йашамаг вя ябядиййятя щазырлыг имканы йаратмаг цчцндцр. Мягсяд инсанлыьа хидмят эюстярмякдир. Ясяря бязяк вураркян баъардыьым гядяр бяшярин юзцмдян яввял йетишдирдийи мцдрикляря, дащиляря, ювлийалара вя ян башлыъасы, ТАНРЫ кяламлары олан «Мцгяддяс Китаб»лара баш вурдум. ТАНРЫ кяламларыны бизя эялиб чатмыш олдуьу шякилдя, бир чох мцдрик шяхсиййятлярин бязи фикир вя мцлащизялярини олдуьу кими, бязилярини дя юз аьыл сцзэяъимдян кечиряряк, юз фикир вя мцлащизялярими дя бунлара ялавя едиб, бу ясяри ярсяйя эятирдим. Бу анламда ясяр мцяллифдян даща чох рущян бабаларымызын тяфяккцр мящсулудур. Бунунла да мян даща чох нясилляр арасында бир тяфяккцр ялагяси йаратмагла, анъаг васитячи миссийасыны йериня йетирмяйя чалышдым. Буна ня дяряъядя наил олдуьуму ися охуъуларын вя мцтяхяссислярин ихтийарына бурахырам.

Ясярин бюйцк бир щиссяси щябсдя олдуьум вя ялимдя лазыми мянбялярин олмадыьы бир дюврдя (1993 – 2002-ъи илляр) йазылдыьындан, бязи фикир вя мцлащизялярим йаддашымда оланларла мящдудлашыб. Яэяр йаздыгларым мянтиг вя динля, фялсяфя вя елмля уйьунлашырса, чох шцкцр. Йох яэяр, сящв ъящятляр варса, гцсурларын баьышланмасыны диляйир вя сящвлярин дцзялдилмясини хащиш едирям.

Мян бу китабы ярсяйя эятиряркян, имканым дахилиндя бяшяриййятин газандыьы дцшцнъя мядяниййятини эяляъяк нясилляря ютцрмяк цчцн бир бал арысы тяк зяриф, ятирли вя пак эцл-чичяклярин цстцня гонуб щяр эцлдян, щяр чичякдян юзцняхас ятирли ширя чякиб онлары шяфавериъи бал шяклиня салмаьа чалышдым.

Цмидварам ки, бу «бал» Инсанларын Рущуна вя ъанына шяфа вя гцввят веряъяк, инсанлыьын Щагга, Ядалятя, Ябядиййятя доьру йюнялмясиня кюмяк едяъяк. Амин.

Бцтцн бу гялямя алдыьым фикир вя дцшцнъяляр, сюз вя ифадяляр эюзялдир, эюзял олдуьу гядяр дя щягигятдир. Фягят юнъя дя сюйлядийим кими, бцтцн бунлар тякъя мяним фикир вя дцшцнъяляримин мящсулу дейил, мяня гядярки улулара бяхш едилян ТАНРЫ немятляридир.

Дцнйа «Гейб Елми»ндя беля бир фикир щакимдир ки, инсанлыьы бу зцлмятдян гуртараъаг бир Нур Шяргдян зцщур едяъяк. Бизъя бу Нур Азярбайъандан доьаъаг. Мян беля бир Нурун зцщуруна инанырам. Бцтцн чичякляр вахты эяляндя ачылыр. О Гцдси Чичяйин ачылмасы цчцн индидян зямин щазырланмасы лазым эялир. Иштя, бу ясяр о зямин цчцн бир бцнювря олсун. Амин.
Мцяллиф

Ы Фясил

Бяшяриййятин ТАНРЫ, Дин анлайышы вя дцнйаэюрцшляр.


    1. Инсанлыьын ТАНРЫ анлайышы

ТАНРЫ – Тябияти вя Тябиятин бир парчасы олан инсанлары, инсанлар динляри, динляр идеолоэийалары, идеолоэийалар сийасятляри, сийасятляр дювлятляри, дювлятляр мядяниййятляри йаратмышдыр.

Бцтцн тякаллащлы динляря эюря ТАНРЫ бцтцн варлыгларын варлыьынын сябябидир. Она там бянзяйян щеч бир варлыг йохдур. Тякдир, шярики йохдур. Щеч кимя, щеч няйя ещтийаъы йохдур. Щеч бир шейля гарышыьы йохдур. Эюзяэюрцнмяздир. Щарада чаьырсан, орададр. Ъисим дейил. Юлмяз, гоъалмаз, аъ-сусуз олмаз. Сюзц иля ямяли бирдир. Щеч бир тайы-бярабяри (бянзяри) йохдур. Мяьлубедилмяздир. Щяр шейи щяр кясля данышдырандыр. Щагг вя доьру дейяндир. Вядиня вя ящдиня ямял едяндир. Гадирдир. Алимдир. Даимидир. Мцдрикдир, рящмли, мярщямятлидир. Кюмяк едян, доьру йола йюнялдян, рузи, немят, ниъат веряндир. Ябяди вя язялидир. Яввялдир. Ахырдыр. Защирдир. Батиндир. Гийамят эцнцнцн сащибидир. Пакдыр. Мцгяддясдир. Щикмят сащибидир. Мещрибандыр. Щялимдир. Йахшылыг едяндир. Щагг иля нащаггы бир-бириндян айыран, эцнащлары баьышлайан, тювбяляри гябул едяндир. Эизли шейляри защиря чыхаран йенилмяз гцввят вя гцдрят сащибидир. Щяр шейи ешидян, инсанлары имтащан едян, йахшы ишдян разы галан вя онун явязини верян, щагг-щесаб чякян, яфв едян, щяр шейи билян, истядийини едян, бцтцн йаранмышларын кечмишини вя эяляъяйини билян, щяр бир ишдян хябярдар, истядийини баьышлайан, истядийиня язаб верян, бяндяляри доландыран вя онларын ишлярини йолуна гойан, юлцляри дирилдян, дириляри юлдцрян, эеъяни эцндцзя, эцндцзц эеъяйя гатан, ана бятниндя инсана истядийи суряти верян, вар-дювляти истядийи шяхся верян, истядийи шяхсдян алан, истядийи шяхси йцксялдян, истядийи шяхси алчалдан, вядясиндян дюнмяйян, язабы шиддятли, интигам сащиби, эюйдя вя йердя оланларын щамысыны билян, дуалары гябул едян, юз пейьямбярляриня Лювщи–Мящфуздан щиссяляр юйрядян, бцтцн каинаты, бцтцн ъанлы вя ъансыз мяхлуглары йарадан вя идаря едян, бцтцн ейиб вя нюгсанлардан кянар ян мцгяддяс вя ян али Варлыгдыр.

Сонсузлуьа гядяр узанан сайларын башланьыъы Бир, бцтцн варлыгларын башланьыъы ТАНРЫДЫР. ТАНРЫ мадди тябиятин бцтцн ишляриня нязарят едир. Мадди тябият, бцтцн ъанлы вя ъансыз варлыглар Улу ТАНРЫНЫН айрылмаз енержиси олуб Онун ирадяси иля щярякят едир. Щяйатда щеч ня идаря олунмадан фяалиййятдя ола билмяз, юзц-юзцня тязащцр едя билмяз. Мадди тябият вя бцтцн варлыглар Улу ТАНРЫНЫН айрылмаз щиссяъикляри олуб даима Онун щюкмц вя нязаряти алтындадырлар. Демяли, Улу ТАНРЫ, Мадди Тябият, бцтцн Ъанлы вя Ъансыз Варлыглар вя Заман гаршылыглы ялагядя олдуглары цчцн ябядидирляр. Щяйатда вя каинатда ябяди олмайан йалныз фяалиййятдир.

Там вя мцтляг щягигят йалныз Улу ТАНРЫДЫР. Бцтцн каинат вя щяйатда щяр шей Онун енержисиндян тязащцр едир. Улу ТАНРЫ Инсан шцурунун дярк едя билмядийи сайсыз-щесабсыз мцхтялиф нюв енержиляря маликдир. Она эюря дя ТАНРЫ ян али ситайиш обйектидир.

ТАНРЫ – илкин сябяб олдуьундан, О бцтцн сябяблярин сябябидир, ябядилийин, билийин, щяззин вя с. щяртяряфли формасыдыр.

ТАНРЫ гцсурсуз олдуьу цчцн, Онун мадди тябият ганунларынын тясириня дцшмяси мцмкцн дейил. Ганунвериъи дя, щаким дя Одур! Хилас етмяйя вя щялак етмяйя гадир олан йалныз ТАНРЫДЫР.

ТАНРЫ нурдур, Онда щеч бир гаранлыг йохдур.

Щям мадди, щям дя мяняви дцнйада аьыл, эцъ, эюзяллик, гцдрят вя бу кими гярибя феноменляр Улу ТАНРЫНЫН илащи язямятинин йалныз натамам тязащцрцдцрляр.

Йаратмаг вя йашатмаг йалныз Улу ТАНРЫЙА мяхсусдур. ТАНРЫНЫН айрылмаз щиссяъийи олан бцтцн ъанлы мяхлуг, о ъцмлядян дя Инсан, йалныз бу ишдя ТАНРЫЙЛА ямякдашлыг едир. Она эюря дя ТАНРЫ ъанлы мяхлуглара гаршы чох мярщямятлидир. Чцнки, ядалят кими мярщямят дя ТАНРЫНЫН ян мцщцм кейфиййятляриндян биридир.

ТАНРЫ ян али шцура маликдир. Ян али шцурлу ТАНРЫ иля Инсан арасында бу анламда мцяййян бянзярликляр вардыр. Лакин, Инсан шцурундан фяргли олараг ТАНРЫ шцуру материйанын тясириня мяруз галмыр. ТАНРЫ щятта мадди дцнйада оланда беля, материйа Онун шцуруна тясир едя билмир. Демяли, Инсандан фяргли олараг мадди чиркаб ТАНРЫЙА тохуна билмир. Инсан йалныз юз бядянини щисс етдийи, идаря етдийи щалда (щалбуки бу да щямишя мцмкцн олмур), Улу ТАНРЫ бцтцн бядянляри дуйур, щисс едир, идаря едир.

ТАНРЫ – Рущдур. Она эюря дя ТАНРЫЙА ситайиш вя пярястиш едянлярин рущян вя щягигятян ситайиш вя пярястиш етмяляри эярякдир. Бцтцн ъанлы варлыглар Улу ТАНРЫНЫН айрылмаз щиссяъикляри олдуьу цчцн, ъанлы мяхлугларын щиссляри дя Онун щиссляринин айрылмаз бир парчасыдыр. Щяр ъцр шяраитдя ТАНРЫ бцтцн ъанлы варлыгларын, о ъцмлядян дя Инсанын цряйиндя олуб онларын щисс вя дуйьуларыны истигамятляндирир, юзлярини Она щяср етмиш ъанлы мяхлуглары идаря едир. Пак, сядагятли фядаиляринин щисс вя дуйьуларына ися билаваситя нязарят едир, Она сядагятля хидмят едяня даим йардымчы олур. Чцнки, беля Инсанлар илащи шяхсиййятлярин бцтцн мязиййятляриня малик олурлар.

Улу ТАНРЫ щарададырса, бяхт илащяси дя орададыр. ТАНРЫ киминлядирся, гялябя дя онунладыр. ТАНРЫЙА сыьынан басылмаз. Ян бюйцк фялакятляр беля ТАНРЫЙА сыьынанлар цчцн горхулу дейил. Улу ТАНРЫ Юз ябяди Фядаиси цчцн даим ялверишли шяраит йарадыр вя бунунла да Фядаинин гялябясини щямишялик тямин едир. Бцтцн али кейфиййятляри иля бярабяр ТАНРЫ Фядаиси щятта она дцшмянчилик едянлярдян дя гисас алмыр. Беля адамлар Фядаийя зяряр йетирдикдя ТАНРЫ Юзц онларын ъязасыны верир.

Улу ТАНРЫЙА сядагятля хидмят едян мярщямятли, ядалятли, хейирхащ Инсан йцзлярля яъдадыны да щяр ъцр изтираблардан хилас едя биляр.

Улу ТАНРЫНЫ дярк етмяк, она сядагятля хидмят етмяк цчцн Инсан илк юнъя ТАНРЫНЫН дюрд мцщцм яламятини гябул етмялидир:


  • ТАНРЫ – язялидир;

  • ТАНРЫ – ябядидир;

  • ТАНРЫ – гадирдир;

  • ТАНРЫ – мцтляг щягигятдир.

ТАНРЫЙА эедян йол диндян башлайыр. Дин тяняззцля уьрадыгда, динсизлик тцьйан етдикдя, сядагятли, ямялисалещ, хейрхащ Инсанлары хилас, Инсанлыг щиссини итирмишляри мящв, ядаляти бярпа етмяк цчцн ТАНРЫ йа Юз хидмятчилярини Инсанлар арасына эюндярир, йа да Юзц назил олур. Йер цзцндя ядаляти бярпа едиб Юз дярэащына чякилир. Бцтцн Инсанлары вя щятта бцтцн ъанл мяхлугаты Улу ТАНРЫНЫН нязаряти алтында мадди тябиятин цч ясас хцсусиййяти идаря едир:

  • Хейирхащлыг;

  • Ещтирас;

  • Ъящалят.

ТАНРЫНЫН Инсанлара ян мютябяр тювсиййяси белядир:

«Даим Мяни дцшцн! Мяним Фядаим ол! Мяня ситайиш ет! Мяня ещтирамыны билдир! Бу ямялляринля Сян щюкмян Мяним йаныма эяляъяксян».

ТАНРЫ иля цнсиййятдя олуб, Онунла ямякдашлыг едян, Онун истяклярини йериня йетирян, бцтцн шяраитлярдя Онун ямрляриня ямял етмяйя чалышан Инсанлар ябядиййятя говушур, даими хошбяхтлик газанырлар. Щямчинин ядалятли дюйцшдя Шящид олан вя юзцнц бцтцнлцкля Рущи инкишафа щяср едиб мцъярряд щяйат тярзи сцряряк ТАНРЫЙА сядагятля хидмят едянляр ябядиййятя говушурлар. Бу мясяляляри унудан Инсанлар мадди щяйата даща чох алудя олуб горху щисси кечирмяйя вя аьылларынын таразлыгларыны итирмяйя даща чох мейиллидирляр. Беля Инсанлар даща чох юз щисслярини мямнун етмяйя чалышыр вя щятта бязиляри ТАНРЫДАН да буну диляйирляр. Лакин беля Инсанлар унудурлар ки, ТАНРЫ Инсанларын истяклярини онларын арзуларына эюря йох, ямялляриня эюря йериня йетирир. Беля Инсанлар ТАНРЫНЫ унутдуглары цчцн даща чох изтираб чякирляр.

Инсан йарадылышы вя мювъудлуьу цчцн ТАНРЫЙА борълу олдуьундан, йалныз Она дуа етмялидир. Дуа ТАНРЫНЫ Чаьырмаг Демякдир. Дуа ибадятин юзяйидир. Тарихдя мяшщур дуалар бунлардыр:

Илащи, мяним цзцмц аь ет! Илащи, китабымы мяня саьдан вер! Илащи, ъяннятдя Мяня ябядиййяти солдан вер! Илащи, йолуму азанда Мяни дцз йола гайтар! Илащи, аьлыма щаким ол! Илащи, голларыма, гычларыма гцввят вер! Илащи, ъящянням одундан мяни щифз ет! Илащи, мярщямятиня вя кяряминя мин-мин шцкцрляр олсун!

Ей эюйлярдя олан ТАНРЫ, Адын мцгяддяс тутулсун!

Эюйдя олдуьу кими, йердя дя Сянин ирадян олсун!

Эцндялик рузимизи биздян ясирэямя!

Бизя борълу оланлары баьышлайаъаьымыз щалда, бизим боръларымызы да Сян баьышла!

Бизи имтащана чякмя!

Бизи щийляэяр вя тамащкарлардан хилас ет!

Чцнки, щакимлик, гцдрят вя иззят ябяди олараг Сяниндир.

Амин! Амин! Йа Ряббцл – Алямин!

Инсан ъямиййятини тянзимлямяк цчцн ТАНРЫ бяшяриййятя йцз ийирми дюрд мин Пейьямбяр вя дюрд Мцгяддяс Китаб эюндярмишдир. Лакин, бцтцн бу эюстярилянляр, щямчинин дцнйада мювъуд бцтцн дилляр вя щятта ян йцксяк Инсан шцур вя дцшцнъяси беля Йараданын язямят вя гцдрятини якс етдирмякдя аъиздир.

Инсанларын вя Онларын арасындан чыхмыш Пейьямбярлярин анламында ТАНРЫ язялидир, ябядидир, щяр шейя гадирдир, каинаты, бцтцн ъанлы вя ъансыз варлыглары йарадан, йаратдыгларыны горуйан, истядийини алчалдан, истядийини баьышлайан, истядийиня язаб верян, эеъяни эцндцзя, эцндцзц эеъяйя гатан, юлцйя ъан верян, диридян ъан аландыр.

ТАНРЫ – Йерин, Эюйцн, бцтцн Каинатын сащибидир. Йердя, Эюйдя, бцтцн Каинатда ня варса, Ондан эизли дейил.

ТАНРЫ – доьру нядир, йалан нядир биляндир. Интигам аландыр. Ъязасы шиддятлидир. Эцълцдцр. Хейирхащдыр. Щяр шейи биляндир. Дилядийини едяндир. ТАНРЫ йарадан, йашадан, бясляйян, кючцрян, йетирян, щяр шейя щюкмц кечян, щеч бир кюмяйя ещтийаъы олмайан язямятли бир Варлыгдыр.

ТАНРЫ – щяр шейя бир сябяб йарадандыр. Щяр шейдян азад олан йалныз Одур.

ТАНРЫ – йаратдыьы Бяндяляриня сяфгятлидир, онларын цзяриндя там щакимдир. Инсанын ичини, чюлцнц, бцтцн ямяллярини билян, Онун эцнащларындан кечян, дуаларыны ешидян, тювбялярини гябул едяндир.

ТАНРЫ – адил, рящмли вя ящдиня вяфа едян Инсанлары севяр. Залымлары, ящдиндян дюнянляри, щяддини ашанлары севмяз, залым гювмц доьру йола чякмяз, Она шярик гошанлары баьышламаз.

ТАНРЫ – иззятлидир. Онун лцтфц бюйцкдцр. Юмрц верян дя, алан да Одур. ТАНРЫДАН изинсиз бир кимся юля билмяз.

ТАНРЫ йемяз, ичмяз, лакин йаратдыьы ъанлы варлыглары йедиздиряр, ичиздиряр.

ТАНРЫ уъалардан уъадыр. Кимся билмяз неъядир? Ян доьрусуну йалныз ТАНРЫ Юзц билир неъядир.

ТАНРЫ эюзя сыьмаз. Мцдрикляр сюйлямишляр ки: «ТАНРЫ эюзя сыьмаз, кюнцля сыьар».

ТАНРЫНЫН бцтцн ешги итаят вя ибадят ичиндядир.

ТАНРЫ кимя инайят вя йардым ется, о щяр ики дцнйанын сяадятиня наил олар.

ТАНРЫНЫН фязли кимя йетишся, о бцтцн арзуларына чатар. ТАНРЫ кими горуса, о горунар.

ТАНРЫЙА ким сидг иля инанса, О, бяла вя гайьы гапыларыны баьламыш олар.

ТАНРЫ кюлэясиня сыьынан Инсанын кини достлуг, эцнащы таят олар.

ТАНРЫ зящмяти Инсан цчцн бир яманятдир. О яманят бир эцн сорулаъаг.

Йухарыда яршдян, ашаьыда торпаьа, суйа гядяр бцтцн варлыглар ещтийаъ ичиндядир. Ещтийаъсыз олан йалныз ТАНРЫДЫР.

ТАНРЫЙА дуа едян Инсан бяладан гуртулар, йахшылыг тапар, ябяди ъяннятя говушар. Яэяр дцнйада хейир-дуа олмасайды, Инсанлар даим фялакят эирдабына йуварланардылар.

ТАНРЫНЫН севиб атдыьы Инсаны Шейтан даща чох севяр. Чцнки, Шейтан дин оьрусудур.

ТАНРЫ Инсаны Юзцнц дярк етдирмяк цчцн йаратмышдыр. О, Инсана гаврамаг, дярк етмяк, дцшцнмяк вя данышмаг габилиййяти вермишдир.

ТАНРЫ улу кяламларыны заман-заман Инсанлара чатдырыр, иман эятирян камил Инсанлар ися онлары гаврайыр, сюйляйир, йазыр вя йайырлар.

ТАНРЫ кяламлары сюйляниляркян Каинат Инсана йар олур. Инсан мящяббятля ачылыр, севэи олуб сачылыыр, рущу ганад ачыб учур, узаьы йахын эюрцр.

ТАНРЫНЫН мцгяддяс кяламларына сарылан Инсан доьру йола баш вурараг ТАНРЫЙА сяъдя едир, хейирхащлыг едяряк пис ямяллярдян чякинир, ТАНРЫЙА вя Онун ахирят эцнцня инанараг ямяли-салещ олур. Чцнки, бу кяламлар Инсанлыг бяйаннамясидир. Онлар Инсанлара юйцд верир, йол эюстярир, Инсанлары ябядиййятя говушдурур.

ТАНРЫ Она эцвянянляри севяр. ТАНРЫ йолу щагг йолудур. Бу йолда юлдцрян, юлян Инсан юлц дейил, диридир. Миллят, халг, вятян йолу да щагг йолу олдуьундан бу йолдакы юлцм дя ТАНРЫ йолундакы юлцм гядяр шяряфлидир. Мцдрикляр сюйлямишляр ки:


«Миллят йолудур, щагг йолудур, тутдуьумуз йол,

Ей щагг! Йаша ей севэили Миллят! Йаша, вар ол!»
ТАНРЫ црякдян йахшылыг едянин явязини веряр. Йахшылыг щеч дя цзц Шяргя вя йа Гярбя чеврилиб йаландан ибадят етмяк дейил. Йахшылыг одур ки, Инсан ТАНРЫЙА, ахирят эцнцня, ТАНРЫНЫН мялякляриня, Китабларына, Пейьямбярляриня иман эятирсин, ТАНРЫ севэисиля йахынлара, йетимляря, кимсясизляря, йохсуллара, йолчулара, щягиги дилянчиляря мал пайласын, намаз гылсын, оруъ тутсун, хцмс, зякат версин, ящдиня вяфалы олсун, чятиндя, дарда, саваш заманында сябр эюстярсин, доьру йола тапынсын, ТАНРЫ язабына дцчар олмасын. Мцдрикляр сюйляйибляр ки:

«Хейирхащлыьы кюнцлдян ейляйянин габаьына хейирхащлыг чыхар».

ТАНРЫ Инсана юзцнцн йахшы вя пис гязасыны йатаркян йухуда билдирир.

Мюмин Инсан ТАНРЫ, кафир Инсан ися Шейтан йолунда савашар. ТАНРЫ явязиня Шейтаны дост тутан кимсяляря Шейтан цмид веряр, вяд веряр, алдадар. Беляляринин йери Ъящяннямдир. Онлар ябяди язаба дцчар оларлар.

ТАНРЫ йолсуз Инсаны доьру йола чякмяз. Чцнки, онун щаггы батилдир. ТАНРЫ иманлы Адамы доьру йола йюнялдяр.

Яэяр Инсан ювлады рузийя баьлы олдуьу гядяр Рузи веряня – ТАНРЫЙА баьлы олсайды, мювгейи мяляклярдян дя цстцн оларды.

ТАНРЫЙА доьру йол, Инсан цзцня душян нурун сяадят йолудур. Бу йол ТАНРЫЙА ибадят, Онун гойдуьу ганунлара ямял вя Она дуа етмякля варылыр. Чцнки, дуа ТАНРЫ тяряфиндян Инсана эцъ, гцввят, илщам вя инам бяхш едян бир немятдир. Дуалар Инсаны сцлук йолуна чыхарыр, ону паклашдырыр, Инсана истигамят верир. Йахшы дуа Инсан цчцн явязсиз немятдир. Мянъя Инсанын юлцм анындакы ян йахшы дуасы ТАНРЫЙА бу ола биляр:

– Сян ей Каинатын мясуду! Сяндян башга Илащи йохдур. Изн вер ябядийййятя дахил олум, камал дцнйасынын улу вя мцкяммял рущлары иля бирляшим. О рущларла бирликдя сящяр, ахшам – щяр ан Сянин нуруну сейр едим.

– Ей Улу ТАНРЫ, Йер цзцндя мяним рущумун долашмасына имкан вер. Рущума ябяди щяйат бяхш еля. Еля ет ки, щеч ким мяним рущума щюкм едя билмясин.

– Ей Улу ТАНРЫ! Бяшяриййятин талейи иля ойнайан бу Шейтан балалары – тарихя бялли олан вя олмайан «Шащлар, улу Хаганлар, о чыльын дярябяйляр, Алтун вя гадын дцшкцнц диваня бябякляр» Инсанлыьы йолундан дюндяриб юз няфсани истигамятляриня йюнялдибляр. Бяшяриййят шашырыб юз мящвяриндян чыхараг Шейтанын архасынъа сцрцня-сцрцня мяшяггятлярля долу бу интящасыз щяйаты йашамаьа мящкум едилмишдир.

Инсанлар артыг Шейтанын нюкяриня, гулуна, буйругчусуна чеврилибляр. Инсанларын Юзцня гайытмасы цчцн йалныз бир ялаъ галыб, о да тамамиля мящв олуб йенидян йаранмаг. Бу ися йалныз Сянин – Улу Варлыьын – сялащиййятляри дахилиндядир. Буну анлайанларын ися бу иши тезляшдирмяк цчцн Сяня – Улу ТАНРЫЙА йалвармагдан башга чаряси йохдур. Ей Улу ТАНРЫ! Сяня йалварырыг. Бу иши тезляшдир. Инсанларын эцнаща батыб Шейтанын истяйи иля йашамасына сон гой! Бу мцгяддяс иши йалныз вя йалныз Сян баъарарсан, Ей Улу ТАНРЫ! Ей Улу ТАНРЫ, чцнки, Сяндян башга, Каинатда Шейтанла мцбаризя апарыб ону мящв едяъяк щеч бир гцввя йохдур.

Йахшы давранан, сябирли, хейирхащ Инсанлары ТАНРЫ да севяр. Щяр бир Инсанын елядийи пислик вя йа йахшылыг эеъ-тез Юз габаьына чыхар.

ТАНРЫ тяряфиндян щикмят бяхш едилян Инсанын хейир-бярякяти чох олар.

Иман эятириб сонрадан кцфр едян Инсанын тювбяси ТАНРЫ тяряфиндян гябул едилмяз. Чцнки, Иманы кцфря дяйишдирян Инсан доьру йолдан, Щагг йолундан сапандыр. Ювлийалар сюйляйибляр ки: «Сюзцндян дюнян Инсан эцнаща батар». Эцнащ газанмыш Инсанын газанъы ися юзцнцн ялейщинядир. Бу бир нюв Инсанын юзц-юзцня хяйанятидир. Хяйанят ишлядиб суча батан Инсаны ися ТАНРЫ лянятляр.

Бцтцн Инсанлар ТАНРЫ гулудур. Инсан инсана гул ола билмяз. Гулун гула гуллуг етмяси йарашмаз. «Хидмятчийя хидмят едянин гиймяти олмаз». Инсана юлцмсцз бир щяйат, гоъалыьы олмайан бир эянълик, хястялийи олмайан бир саьламлыг, даими олмайан зянэинлик бяхш едя билмяйян бир варлыьа гуллуг етмяйя дяймяз. Бцтцн бунлары Инсан Инсана бяхш едя билмяз. Она эюря дя Инсанын Инсана гул кими гуллуг етмяси йарашмаз. Инсаны ТАНРЫ горудуьу кими Инсан горуйа билмяз. Мцдрикляр демишкян:
«Бу эедяъяк олан ъан бир яманятдир,

Яманят башгасына яманят едиля билмяз».
Инсан шцурунда Улу бир Варлыг фикри щямишя мювъуд олмушдур. Бу Варлыг мящз ТАНРЫДЫР. Дцнйа дилляриндя бу улу Варлыьын ады мцхтялиф сяслянся дя, мащиййяти ейнидир. Бязиляри ТАНРЫНЫ «Бюйцк Сямави Нязарятчи», бязиляри «Сямави Сентиментал Баба», бязиляри «Одлу Кцря», бязиляри «Хяйали Фювгялтябии Шяхсиййят вя йа Эцъ», бязиляри ися щятта сырф «Рийази Ягл» кими дцшцнмцш вя дцшцнмякдядирляр.

Тябиятцстц Варлыьы фялсяфя бир ъцр, елм башга ъцр, дин ися тамам башга ъцр анлайыр вя анладыр. Бцтцн тяк аллащлы динлярдя беля ТАНРЫ анлайышы башга-башгадыр. Тякаллащлы сон дин олан Ислам дининдя башга динлярдян фяргли олараг ТАНРЫ сон дяряъя мцъярряддир. Она эюря дя диэяр бцтцн динляр ТАНРЫ анлайышында Ислам дини гаршысында удуздулар. Бцтцн бунлара бахмайараг, щялялик бяшяр тарихи бцтцн сямави динляр дя дахил олмагла ТАНРЫ щаггында щяр шейи щялл едя билмяйиб. Бяшяриййят ябяди олараг йеня дя ТАНРЫНЫ арамагла мяшьул олаъаг. ТАНРЫНЫ дярк мцмкцнляшдикъя динлярин беля ТАНРЫ щаггындакы эюрцшляри Инсанлар цчцн артыг йетярли олмамагда вя Инсан бейниндя ТАНРЫ щаггында йени-йени сорулар доьмагдадыр. Инсан ТАНРЫ щаггында йени, даща мцряккяб вя даща мцъярряд дцшцнмякдядир. Мцгяддяс айялярдя буйрулдуьу кими ТАНРЫ Инсана:

«Сяни, Мяни йахшы таныйасан дейя йаратдым».

Ювлийалар да буйурмушлар ки:

«ТАНРЫ тякдир, ТАНРЫЙА эедян йоллар ися чохдур».

Демяли, ТАНРЫ щям Инсан шцурунда, щям дя щягигятдя мювъуддур. Она эюря дя ТАНРЫ Инсан гялбиня вя шцуруна Юз мющцрцнц вурмуш вя Уъа бир Варлыг кими Инсан тяфяккцрцндя Юзцня йер тапмышдыр. Она эюря дя Инсан юзцнц вя йашадыьы дцнйаны инкар едя билмядийи кими, Йараданы да инкар едя билмяз. Чцнки, ТАНРЫ олмасайды, Каинат, о ъцмлядян Инсан да олмайаъагды. Олмайан бир шей Инсан шцурунда да ола билмяз. Философларын дедийи кими: «Аьла батан щяр шей эерчякдир» ТАНРЫ да о ъцмлядян. ТАНРЫНЫ гябул етмяк цчцн Инсан илк юнъя Она црякдян инанмалыдыр. Горху иля тялгин едилян инам мцвяггяти олдуьундан ТАНРЫЙА горхудан йох, севяряк инанмаг эярякдир. Црякдян инам горхудан гуртулмаг демякдир. Мцдрикляр сюйляйибляр ки:

«ТАНРЫ щаггында Она лайиг олмайан тясяввцрцн олмасынданса, Онун щаггында щеч бир тясяввцрцн олмамасы йахшыдыр».

ТАНРЫЙА инам Инсаны камилляшдирир. Йарадылан щяр шейин тарихи вар. Бу анламда ТАНРЫНЫН тарихи йохдур, Чцнки, О, йарадылмайыб.

Инсан щямишя ТАНРЫЙА миннятдар олмалыдыр. Чцнки, ТАНРЫ Инсаны щейван дейил, Инсан йарадыб, вящши дейил, мядяни йарадыб. Инсан аьлы ТАНРЫНЫН образыны тясяввцр беля едя билмяз. Онун кейфиййяти щаггында щеч ня сюйляйя билмяз. Бцтцн бунлар о демяк дейил ки, ТАНРЫНЫН Варльы инкар едилмялидир. Яслиндя ТАНРЫНЫН варлыьыны инкар етмяк, Инсанын юз варлыьыны да инкар етмяк демякдир. Инсан Каинатдакы ян кичик зярряъикдя беля ТАНРЫНЫН варлыьыны эюря биляр. Мцдрикляр сюйляйибляр ки:

«Щятта йарпаглар арасында охуйан гушъыьаз да ТАНРЫНЫН варлыьыны сцбут едир».

«ТАНРЫ Инсана мащиййятини дейил, бу шейлярдян истифадя етмяйи юйрядиб».

«ТАНРЫ бизя мящдуд аьыл вя щцдудсуз ирадя вериб. Амма еля щяддя вериб ки, Онун бизи ня мягсядля йаратдыьыны билмяйяк».

Щяйатда щяр бир Инсан ТАНРЫНЫ юз дярракясиня эюря анлайыр. Мяшщур щядислярин бириндя буйрулур ки: ТАНРЫ Инсанын, Инсан да ТАНРЫНЫН сирридир.

Щяйатдакы бцтцн щадися вя олайлары ТАНРЫ идаря едир вя «ня едирся, эюзял едир».

Щяйатда гаршылыг эюзлямядян верян йалныз ТАНРЫДЫР.

Щяйатда щятта йол кясян, гачаг-гулдур да ТАНРЫЙА инандыгда, Ону дярк етдикдя йолэюстярян олар.

Дащиляр, мцдрикляр буйурмушлар ки: «ТАНРЫ севдийи бяндясини Юзцня ещтийаъ дуйулан йеря эюндяряр».

ТАНРЫНЫ вясф етмяйя Инсан дили кафи дейил, Чцнки, бцтцн сюз, ифадя вя ъцмлялярин мцтляг щакими вя султаны ТАНРЫ Юзцдцр.

Ъащана султан олан Инсан да ТАНРЫЙА гулдур.

Инсанын ТАНРЫЙА ян бюйцк щюрмяти Онун ямрляриня ямял вя итаят етмясидир.

ТАНРЫНЫН сайсыз-щесабсыз ясяри вардыр. Онун шащ ясяри ися – Инсандыр.

ТАНРЫНЫН вясфи щеч бир китаба сыьмаз.

ТАНРЫ севдийи Инсаны даща аьыр имтащана чякир, ону щеч вахт замана, мякана етибар етмир, ону цлвиляшдирир, мцгяддясляшдирир, замансызлашдырыр, мякансызлашдырыр. Она щаггы олан ешг нуруну бяхш едир, онун бцтцн истяклярини щяйата кечирир.

ТАНРЫ йаланы, ифтираны, бющтаны севмир. Йалан сюйляйяни, ифтира, бющтан атаны ТАНРЫ эеъ-тез бялайа дцчар едир.

ТАНРЫ эюзялликлярини вясф едян ябяди Китаблар «Инсаны Гийамят эцнц»ня гядяр доьру йола сясляйян ишыгдыр, нурдур. Бу мцгяддяс китабларда ТАНРЫНЫН доггуз йцз дохсан доггуз ады садаланыр. Онлардан цч йцзц «Тюврат»да, цч йцзц «Зябур»да, цч йцзц «Инъил»дя, дохсан доггузу да «Гуран»дадыр. Ел арасында ися «ТАНРЫНЫН мин бир ады вар» – дейилир.

ТАНРЫ бцтцн тясирлярин гайнаьыдыр. Варлыг алямини щярякят етдирян, бцтцн вясиля, сябяб вя нятиъяни йарадан ТАНРЫДЫР, «ТАНРЫДАН башга Илащи йохдур» айяси бцтцн сямави динлярин ясас гайясидир. Бу айя Инсан цчцн Ъяннятин гиймятидир. Бу мцгяддяс айя лайигинъя дярк едилдикдя, щяйат илащиляшяъяк вя инсанлыг дцзэцн истигамятдя ТАНРЫЙА доьру ирялиляйяъяк. Чцнки, бцтцн щагг, инам вя дяйярлярин гайнаьы, щагг ягидялярин кюкц ТАНРЫ варлыьына инамдадыр. Бу дяйярлярин ясасы ися ТАНРЫНЫ севмяк, Она ашиг олмаг, она бцтцн варлыьынла баьланмагдыр. Диэяр бцтцн Инсани дяйярляр бу ешгдян, бу севэидян тюряйир. ТАНРЫЙА кюнцл верян, Онун ешгини гялбиндя йашадан Инсан дцнйайа, онун ъащ-ъялалына вурулмаз, дцнйа малы онун йанында дяйярли олмаз.

ТАНРЫ – Эюйлярин вя Йерин Нурудур. Щяр галактика системинин юз Эцняши вардыр. ТАНРЫ бцтцн Каинатын Эцняши, Нурлар Нурудур.

ТАНРЫНЫН ян бюйцк мцгяддяслийи эюзя эюрцнмямязлийидир.

«Юнъя ТАНРЫ варды вя Онунла бярабяр щяля щеч бир шей йох иди». Она эюря дя ТАНРЫНЫН етдийи щяр шейя сайьы иля йанашмаг щяр бир Инсанын мяняви боръудур.

Инсан Арадыьыны Арадыьындан сормалы, ъавабы Ондан алмалы, йяни ТАНРЫНЫН неъялийини ТАНРЫДАН сормалыдыр. Щяр бир Инсан ТАНРЫНЫ юз габилиййяти нисбятиндя танымаьа гадир ола биляр вя юз гялбиндяки иман эюзц иля эюря биляр.

ТАНРЫНЫ таныйан, Она ибадят едян, Онун ямрлярини йериня йетирян Инсан зинданда да олса бяхтийардыр. Ону унудан, Онун ямрляриня ямял етмяйян ися сарайда да олса бядбяхтдир.

Сяняткарсыз бир сянят вцъуда эяля билмядийи кими, Йарадансыз да бир варлыг мювъуд ола билмяз.

Иса Мясищ буйурмушдур: «Ким… ТАНРЫНЫН ирадясини йериня йетирирся, мяним гардашым, баъым вя анам одур». ТАНРЫ инсанларын кимсялийиня бахмаз. Щяр миллятдя Ондан горхан вя щагг ишлядян Она мягбулдур.

Бцтцн бяшяри бир шяхсиййятдя ъямлямяк беля, ТАНРЫ цчцн чятин дейил.

Инсан юз мцдриклийи иля ТАНРЫНЫ там дярк етмядийи цчцн, ТАНРЫ мцдрикляри утандырмагдан ютрц дцнйанын ян аьылсызларындан онлара башчы тяйин етди. Ян гцдрятли оланлары утандырмаг цчцн онлары ян зяифляря мяьлуб етдирди. Ян аьыллылары ян сяфещляря мющтаъ етди ки, щяр бир Инсан бундан сонра нятиъя сыхарыб щеч вахт ТАНРЫ гаршысында юйцнмясин.

ТАНРЫНЫН Ону севянляр цчцн щазырладыьы шейляри ня эюз эюря биляр, ня гулаг ешидя биляр, ня дя цряк дуйа биляр.

ТАНРЫ мярщямятли олдуьу цчцн Инсанларын эцъцндян артыг имтащан олунмаьына разылыг вермяз.

Инсана, щямчинин бцтцн варлыглара щяйат верян ТАНРЫДЫР. Щяйат ися каинатын рущу, нуру, ясасы, нятиъяси, хцласяси, юмрцн мяняви эцняшидир. Демяли, щяйаты бяхш едян кимдирся, бцтцн каинатын йарадыъысы да Одур. Щяйаты алан, юлцмц верян дя Одур. Бцтцн мювъудат ТАНРЫНЫН изни иля заман чайында мцтямади олараг ахыр. Онлар гейб аляминдян эюндярилир, мювъуд алямдя защири вцъудларына дон эейдирилир, тядриъян инкишаф едиб бюйцйяряк йашайыр вя сонда йенидян гейб аляминя эюндярилирляр. Бу бир ТАНРЫ щикмятидир ки, мювъудатын ян алиси сайылан Инсан беля бу щикмятин сиррини биля билмяз. Бязи философлар щагг йолундан цз дюндяриб кцфр вя дялалят йолуна бахдыгда эюрмцшляр ки, инкар йолу ТАНРЫНЫ гябул йолундан мин дяфя чятиндир. Она эюря дя мяъбур олуб щяр шейин варлыьыны инкар едяряк, аьылла ТАНРЫЙА тапынмышлар. Вя беля бир сонуъа вармышлар ки: «Щагга эедян йол ТАНРЫЙА доьрудур. О бизимдир, биз Онун. Биз Ойуг, О ися биз дейил».

ТАНРЫЙА эедян йоллар сонсуздур, щяр бир Инсан о йоллардан бирини арайыб була биляр.

ТАНРЫ истядийи олса, эцълцлярин баъармадыьыны ян зяиф, ян аъиз бириси чох асанлыгла баъарар.

ТАНРЫ Ону црякдян севянин, щагг йолу иля эедянин, гялби мярщямятлинин, цряйи шяфгятлинин, яли сяхавятлинин даим кюмяйи олар.

ТАНРЫЙА инам, ТАНРЫ вармы, йохму суалына индийядяк истяр дин хадимляри, истярся дя мцдрик, дащи Инсанлар щяряси бир ъцр ъаваб вермишляр. Щалбуки бу суала щеч Ким, щеч бир вахт дольун ъаваб веря билмяйиб. Ъаваб вермяк истяйянляр дя йалныз гаршысындакыны алдатмыш, ону яля салмышлар. Эюзя эюрцнмяйян, идрака сыьмайан ТАНРЫ ачылмаз вя эизли бир сиррдир, сирри- хцдадыр.

ТАНРЫЙА Инсанлар тяряфиндян верилмиш адлар да, о адларын шярщи дя шяртидир. Чцнки, Ону щяря юз дили, юз сюзцйля чаьырыр. Мцдрикляр демишкян: «Етигад щяр гялбдя эиряр бир дона». Инсанлар цчцн ТАНРЫ – фязаларда эцлцмсяйян ябяди хяйалдыр. Яэяр ТАНРЫ бир ан эцлмяк истярся, минлярля эцняш парлайар щяр эцлцшцндян.

Бцтцн дцщалар беля ТАНРЫДАН фейз вя камал алсалар да, Ону дярк етмякдя аъиздирляр. Онун сирри ачылмаз бир мцямма олдуьундан, йцз минлярля щикмят Ону дярк етмякдя аъиздир.

Бцтцн бяшяр кор олса да, ТАНРЫНЫН нуруна нюгсан эялмяз.

Мцдрикляр буйурмушлар ки:


Каталог: pdf
pdf -> Мамандық пәні (дері) бойынша мемлекеттік
pdf -> Ќазаќстан республикасы білім жјне єылым министрілгі
pdf -> Бағдарламасының ф со пму 18. 4/14 титулдық беті
pdf -> Бюллетень ай сайын (жаз айларынан басқа) шығып тұрады
pdf -> Программа и методические указания по прохождению практики
pdf -> Ќазаќстан республикасы білім жјне єылым министрілгі
pdf -> Причины развития и способы формирования парных слов в тувинском языке
pdf -> Революционная молодость


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   38


©kzref.org 2019
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет