Пән бағдарламасының титулдық парағы (syllabus)



жүктеу 367.38 Kb.
Дата11.04.2019
өлшемі367.38 Kb.
түріБағдарламасы

Пән бағдарламасының титулдық парағы (SYLLABUS)




Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.4/19




Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі



С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті

Тарих және құқық факультеті
Философия және мәдениеттану кафедрасы

ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

(SYLLABUS)

KVNV 1209 Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті

Павлодар, 2013


Пән бағдарламасының (Syllabus) бекіту парағы




Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.4/19








БЕКІТЕМІН

Тарих және құқық

факультетінің деканы

___________ Акишев А.А.

2013 ж. «___»__________

Құрастырушы: аға оқытушы Уызбаева А.А.


Философия және мәдениеттану кафедрасы


Пәннің бағдарламасы (Syllabus)
5В020400 «Мәдениеттану» мамандығының қашықтан оқу нысанының студенттеріне арналған «Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті»

Бағдарлама «___» _________2013 ж. бекітілген жұмыс оқу бағдарламасының негізінде әзірленді.


Кафедра отырысында ұсынылды 2013 ж. «___»__________№____ Хаттама
Кафедра меңгерушісі ______________Ахметова Г.Ғ. 2013 ж. «____» ________

Тарих және құқық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесімен

мақұлданды 2013 ж. «_____»____________№____ Хаттама

ОӘК төрағасы_______________Сулейменова Ш.Қ. 2013 ж. «_____»________



1. Оқу пәннің паспорты
Пәннің атауы __ Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті______
Таңдау компонент бойынша пәні

Кредиттер саны және оқу мерзімі

Барлығы – 4 кредит

Курс: 1

Семестр: 1



Дәрістер - 20 сағат (online - 20 сағат)

Тәжірибелік /семинарлық сабақтар - 0 сағат

СӨЖ – 160 сағат (off-line – 160 сағат)

Жалпы жүктеме - 180 сағат



Бақлау түрі

Емтихан – 1 семестр



Пререквизиттер:

Осы пәнді меңгеру үшін төмендегі пәндерді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар қажет: мәдениеттану, Ежелгі Шығыс мәдениеті, антика мәдениті, ежелгі әлем тарихы, орта ғасырлар тарихы.



Постреквезиттер:

Пәнді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар келесі пәндерді үшін қажет:этика, эстетика, мәдениет теориясы, дінтану, философия, философия тарихы, өнер тарихы.



2. Оқытушылар туралы мәліметтер және байланысу ақпараттары

Уызбаева А.А., аға оқытушы (тәжірибелік сабақтары)

Философия және мәдениеттану кафедрасы А - корпусында,

Ломов көшесі 64, 529 аудиторияда орналасқан.



Байланысу телефоны 67-36-85 (ішкі 1153)

3. Пәннің мәні, мақсаттары мен міндеттері

Пәннің мәні Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениетінің динамикасын, типологиялық ерекшеліктерің, бағыттарын зерттеу.

Пәннің мақсаты Қайта Өрлеу және Жаңа заман дәуіріндегі мәдениетінің дамуы және дүниежүзілік мәдениеттінде алатын орны

Пәннің міндеті:

  • студентерде мәдениеттің даму сатыларының ерекшеліктері туралы

білімін қалыптастыру;

  • осы сатылардың сапалы ерекшеліктерін түсіну. Олардың әр қайсысының өзіндік «жүзі» бар, өзіне тән ерекше «заман рухы» бар, өзінің мәдени парадигмасымен, өзінің сана доминантасымен сипатталады;

  • адамзат прогрессіне қосқан әр сатының шынацы үлесі туралы білімді

тереңдету;

4. Курсты оқыту процесінде білім, қабілеттіліктерге, дағды мен құзыреттілікке қойылатын талаптар

Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттердің:

  • кезендердің мәселелрін анықтайтын теоретикалық негіздерін құрастыратын базалық, түйінді түсініктемелермен қолдану білу;

  • Қайта Өрлеу мәдениетінің құндылықтарын түсіну;

  • Белгілі кезеңдердің мәдениетінің теоретикалық мәселелерінде

хабардар болу керек.

  • Осы кезеңдер мәдениетінің негізгі жетістіктерін;

  • мәдениет мұраларын;

  • әр кезеңнің кемеңгерлерін;

  • әр кезеңнің құндылықтар жүйесін білу керек.


5. Пәннің тақырыптық жоспары


р/с

Тақырыптардың атауы

Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны

Дәрістер

практикалық (семинарлық)

Зертханалық, студиялық, жеке

СӨЖ

Оffline

Online

Оffline

Online

Аудиторные-контактные

Оffline

Online

Аудиторные-контактные

Оffline

Online

1

Кіріспе. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Италиядағы ренессанстық мәдениеттің пайда болу тарихи алғышарттары

0

1

0

0

0

0

0

0

10

0

2

XV ғ. Ренессанстік мәдениет: негізгі ерекшеліктері мен даму сатылары

0

1

0

0

0

0

0

0

10

0

3

Алғашқы қайта өрлеудің сәулет өнері мен бейнелеу өнері

0

1

0

0

0

0

0

0

10

0

4

XVI ғ. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Биік қайта өрлеу

0

1

0

0

0

0

0

0

10

0

5

Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

0

1

0

0

0

0

0

0

10

0

6

XV-XVI ғ. Аяғындағы Германия мәдениеті. Германиядағы гуманизмнің қалыптасуы.

0

2

0

0

0

0

0

0

11

0

7

Ғылым мен әдебиет дамуы

0

1

0

0

0

0

0

0

11

0

8

Өнер. Сәулет өнері

0

1

0

0

0

0

0

0

11

0

9

XV –XVI ғ.ғ. Франциялық Қайта Өрлеуі

0

2

0

0

0

0

0

0

11

0

10

XV-XVI ғасырлар аяғындағы Нидерландыдағы Қайта Өрлеу

0

2

0

0

0

0

0

0

11

0

11

XVII ғасырдағы Еуропа мәдениеті

0

2

0

0

0

0

0

0

11

0

12

Ағартушылық дәүірінің мәдениеті. Француз ағартушылығы

0

2

0

0

0

0

0

0

11

0

13

Неміс ағартушылығы

0

1

0

0

0

0

0

0

11

0

14

XVIII ғасырдың стилдік және жанрлік ерекшеліктері

0

1

0

0

0

0

0

0

11

0

15

XIX ғасырдың батыссеуропалық мәдениеті. XIX ғ. аяғындағы батысеуропалық мәдениеттің жаңа бағыттары

0

1

0

0

0

0

0

0

11

0




Барлығы: 180 (4 кредита)

0

20

0

0

0

0

0

0

160

0


6. Дәріс сабақтардың мазмұны

Тақырып 1 Кіріспе. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Италиядағы ренессанстық мәдениеттің пайда болу тарихи алғышарттары

1. Қайта Өрлеу дәүірінің ерекшеліктері. Ренессанстың идеялық алғышарттары.

2. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениетінің кезеңдерге бөлүі.

3. Итальяндық қалалар дамуының әлеуметтік-экономикалық алғышарттары және олардың жаңа мәдениеттің тууындағы ролі.



Тақырып 2 XV ғ. Ренессанстік мәдениет: негізгі ерекшеліктері мен даму сатылары

1. Ренессанстық мәдениеттің бірінғай кватроченто кезеңнің шеңберіндегі дамудың екі сатысы, олардың ерекшеліктері.

2. Гуминистердің өзін өзі ұйымдастыру түрлерін іздеу: қоғамдастықтар, үйірмелер, академиялар және т.б. қалау.

Тақырып 3 Алғашқы қайта өрлеудің сәулет өнері мен бейнелеу өнері

1. Брунеллески шығармашылығында көпшілік ғимараттарын салудың жаңа принциптерінің қалыптасуы.

2. Донателло бенелеу өнерінің реформаторы ретінде: «Георгий әулие», «Давид», кондотьер Гаттемелатаның атты мүсіні.

3.Мазаччо және оның бейнелеу өнерінің дамуына қосқан үлесі.

4 Гиберти және оның рельефтері

Тақырып 4 XVI ғ. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Биік қайта өрлеу

1. Рим XVI ғ. Бірінші жартысы ренессанстік архитектіруның басты орталығы. Браманте (1444-1514) сәулет өнерінде жаңа стилін шығарушысы. А. Палладио (1508-1580) ренессанстік сәулет өнерінің дәстүрлерін жалғаушысы ретінде.

2. Леонардо да Винчи (1452-1519) және оның әлем тануда универсализмі. Оның жаңа құрал мен көркем тәсілдерін («сфумато» техникасы) өндеу.

3. Микеланджело Буонарротти (1475-1564) мүсін өнеріндегі шығармашылық мәнерінің ерекшелігі.

4 Рафаэль Санти (1483-1520) әсем мадонналарды жаратушы және «Сиксин мадоннасы» деген композициясы оның шығармашылығының ұшар басы.

Тақырып 5 Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

1. Кеш Қайта Өрлеу кезеңінде (40-80 ж.ж.) итальян мәдениетіндегі өзгерістер және оның себептері.

2. Кеш Қайта Өрлеу әдебиеті: қайғыру мотивтерінің пайда болуы, әсіресе новеллистикада.

3. Т. Тассо (1544-1595) поэзиясы, П. Аретино (1492-1556) пьесаларында комедиялық жанрдың дамуы

4. Утопиялық оқулардың пайда болуы. Т.Мор мен Т Кампанелла утопиялық коммунизмнің негіздеушілері.

Тақырып 6 XV-XVI ғ. Аяғындағы Германия мәдениеті. Германиядағы гуманизмнің қалыптасуы.

1. XVI ғ. Германиядағы әлеуметтік-тарихи дамудың ерекшеліктері. Италияның гуманистік мәдениетінің ықпалы.

2. Геманидағы гуманизмнің ерекшелігі. Гуманизм идеяларының университеттерге сіңуі; діни және шіркеу-саяси сұрақтары басымды гуманитарлық пәндер комплексін өқыту.

Тақырып 7 Ғылым мен әдебиет дамуы

1. Георгий Агрикола (1494-1555) және оның «Тау-кен жұмысы және металлургия туралы» деген еңбегі.

2. Леонардо Фукс (1501-1566) ботаникалық білімнің ең ірі жүйеге келтіруші.

3. С. Мюнстердің (1489-1552) "Космографияссы" және оның мәні.

4. Иоганн Кеплер (1571-1630) жаңа астрономияны басты құраушылардың бірі («Жаңа астрономия», «Әлем гармониясы» еңбектері).

Тақырып 8 Өнер. Сәулет өнері

1. XVғ. аяғы – XVI ғ. басы ренессанстік кескіндеме мен гравюраның жарқыраған гүлдену кезеңі.

2. А. Дюрер (1471-1528) шығармашылығының негізгі ерекшеліктері.

3. Матис Нитхардт - Грюневальд ( 1470 – 1528 ) – экспрессивті, діни драматикалық бейнелерді жартушы.

4. Германиядағы мүсін өнерінің шеберлері: Фейт Штос (1455-1533), Тильман Рименшнейдер (шамасы 1460-1531), Адам Крафт (шамасы 1460-1508), Петер Фишер Үлкені (1460-1529) және олардың шығармашылығының ерекшеліктері.

Тақырып 9 XV –XVI ғ.ғ. Франциялық Қайта Өрлеуі

1. Франциялық Қайта Өрлеуі жалпы сипаттамасы, ерекшелігі: схоластика шатағынан босану, көне тілдерді және антика мұрасын оқытуға қарсылықты жою. Типография жүйесінің кеңейуі; кітапханалардың пайда болуы. Француз тілінің кодификациясы. Париж диалектісінің мемлекеттік тіл ретінде қабылдануы (1539).

2. Новелла – француз әдебиетінің негізгі жанры ретінде. Антикалық мұраның француз тіліне аударылуы.

3. Маргарита Наваррская және оның «Гептамероны» гуманистік идеалдардың көрінісі ретінде.

4. Ф. Рабле ( 1483 – 1553 ) - француз Қайта Өрлеудің негізгі өкілі. «Гаргантюа мен Пантагрюель» романы.

5. Пьер де Ронсар (1524-1585) ұлттық поэтикалық мектептің негізін қалаушы ретінде. Жан Боден (1530-1596) және оның мемлекеттік егемендік туралы ойлары. Этьен Пакье (1529- 1615) алғашқа сарай тарихшысы.



Тақырып 10 XV-XVI ғасырлар аяғындағы Нидерландыдағы Қайта Өрлеу

1. XVI ғ.аяғы мен XV ғ. басында нидерландық қалалардың өркенеуі, және ондағы бюргерлік мәдениетінің пайда болуы.

2. Мүсіндеудің кейін қалуы және кескіндеменің дамуының әлемдік деңгейінің алға кетүі.

3. Сүретшілердің ойлау стиліндегі итальяндықтардың нидерланд кескіндемесінен олардың әлемді қабылдауынан, картиналарының композициялық құрылымынан біршама айырмашылығы болды.



Тақырып 11 XVII ғасырдағы Еуропа мәдениеті

1. Жаңа заманның жалпы сипаттамасы. Жаңа заманның тұрмыс үлгісі мен материалдық өркениет. Жаңа заманның әлеуметтік және саяси жүйесі.

2. Жаңа заман ғылымының дамуының ерекшелігі. Дәүірдің ғалама сезімі, ғалама қарауы.

3. XVII ғасыр санасының гуманистік доминанта ерекшелігі. Ғылым адамның рухани әлемінің иеленуші және білдіруші ретінде.



Тақырып 12 Ағартушылық дәүірінің мәдениеті. Француз ағартушылығы

1. Ағартушылық дәүірінің басты құндылықтары. Теңдік идеясы. Ақыл-ой жеңісі. Тарихи оптимизм.

2. Еуропа елдеріндегі ағартушылық ерекшеліктері. Ағылшын және Шотланд ағартушылығы.

3. Дж.Локктың адамның жатсынусыз құқы. Т.Гоббстің барлықтың бырлыққа қарсы соғысы. А.Смиттің экономикалық адамы.



Тақырып 13 Неміс ағартушылығы

1. И. Канттың адамды моральды және интелектуалды босатуы.

2. Лессингтің адамзат тегінің бірлігі. Шығармалары: «Лаокоон», «Эмилли Галотти».

3. И.Г.Гердердің гуманистік идеялары.



Тақырып 14 XVIII ғасырдың стилдік және жанрлік ерекшеліктері

1. Табиғат культі. Еуропалық өнердің бағыты.

2. Синтиментализм. Реализм.

3. Кескіндеме мен мүсін өнері. Классицизм.



Тақырып 15 XIX ғасырдың батыссеуропалық мәдениеті. XIX ғ. аяғындағы батысеуропалық мәдениеттің жаңа бағыттары

1. Классицизм. Классицизм этикасы. Классицизм эсттикасы. Әдебиет. Бейне өнері. Мүсін. Театр. Музыкалық шығармашылық.

2. Романтизм Театр. Музыкалық шығармашылық. Әдебиет. Бейне өнері. Сәулет өнері. Балет.

3. Реализм. Франция реализмі. Англия әдебиеті. Скандинавия елдерігнің әдебиеті. Музыкалық өнер. Бейне өнері. Ф.Гойя шығармашылығы.Театр. Балет.



7. Тәжірибе сабақтарының тізімі

Тақырып 1 Кіріспе. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Италиядағы ренессанстық мәдениеттің пайда болу тарихи алғышарттары

1 Ф.Петрарка (1304-1374) мен Дж. Бокаччо (1313-1375) жаңа дүниеге көзқарастың құрушы ретінде.

2 К.Салютати (1331-1406) тәрбие мен білім берудің міндеттері туралы, оның гуманитарлық пәндер комплексі.

3 Гуманистік идеялардың қалыптасуында Бруни, Пальмиери, Л.Валла, т.б., этикалық концепцияларының ролі.



Тақырып 2 XV ғ. Ренессанстік мәдениет: негізгі ерекшеліктері мен даму сатылары

1 Білім беру және тәрбиелеу саласында зиялыларға бағыттанудың көбейуы.

2 Педагогикалық мәселерге назардың күшейуы.

3 Жаңа педагогикалық идеялар.

4 Грек тілі мен латын тілін оқу, антикалық авторлардың шығармашылығын, университеттік білім беру саласында риториканы зерттеп оқу.

Тақырып 3 Алғашқы қайта өрлеудің сәулет өнері мен бейнелеу өнері

1 Кватрочентоның екінші кезеңіндегі кескіндеме дамуындағы шығармашылық мәнерлерінің көпшілігі. С. Боттичелли (1445-1510) және оның «Көктем», «Венераның тууы» деген жұмыстары.

2 А. Монтенья солтүстік итальяндық кескіндеме өнерінің ең белгілі өкілі. Портреттің кең тарағаны.

3 Кватроченто кезендегі Венеция мектебі және оның өкілдері: Дж.Беллини, В.Карпаччо, А.Мессина. Портрет өнерінің дамуы.

4 Жаңа итальяндық өнердің еуропаның басқа елдеріне тигізген ықпалы.

Тақырып 4 XVI ғ. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Биік қайта өрлеу

1 Кескіндеме өнерінің Венициан мектебі және оның өкілдері: Джорджоне, Тициан, Паоло Веронезе, Я. Тинторетто.

2 Чинквечентоның сарайлы мәдениеті. Өнерді саясаттық мақсатта қолдану.

3 Халықтық мәдениет. Қайта Өрлеу мәдениетінің басқа еуропалық елдеріне тигізген әсері.

4 Н. Макиавелли (1469-1527) саясат аймағындағы жаңартушысы.

5 Биік Қайта Өрлеудің әдебиеті: Л. Ариосто (1474-1533) поэзиясы және Б. Кастильоне (1478-1529) диалогтары.



Тақырып 5 Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

1 Театр. Трагедия мен комедия антикалық жанрлардың, әсіресе олардың сюжеттерін қайта өрлеуі.

2 Сарайлы театрларда пасторали жанрын құрастыру.

3 Халық театрында маска комедиясының пайда болуы. XVI ғ.

4 Музыкалдық өмір.

Тақырып 6 XV-XVI ғ. Аяғындағы Германия мәдениеті. Германиядағы гуманизмнің қалыптасуы.

1 Ульрих фон Гуттен (1488- 1523) тұтас орталанырылған мемлекет үшін, шіркеудің Римнен тәүелсіздігі үшін, гуманистік негізде дамитын мәдениет үшін күресші.

2 Ф. Меланхтон (1497-1560) Германиядағы білім саласындағы реформаторы. Реформация мен кітапбасушылық.

3 М.Лютердің «Жаңа өсиет»(1522) пен «Ескі өситетті»(1534) неміс тіліне аудару қоғамдық-мәдени өмірінде үлкен оқиға ретінде.

4 Лютер және оның 95 тезистері. 1524-1525 ж.ж. Геманиядағы шаруалар соғысы. 1555 ж. Аугбург келісімінің қорытындысы. Неміс княздіктерінің көбісінде протестантизмнің нығайтуы.

Тақырып 7 Ғылым мен әдебиет даму

1 Неміс әдебиеті, оның XVI ғ. ортасынан көтерілуі.

2 Шванки қалалық әдебиеттің көпшілікке ең танымды жанры.

3 Халық әдебиетінің дәстүрлері: «Доктор Иоганн Фауст туралы оқиға, әйгілі сиқыршы және дуашы», Агасфен деген «мәңгі жиһанкез» туралы баяндау.

4 Ганс Сакс (1494-1576) шығармашылығы бюргерлік идеалдарының әлпеті, сол замандағы тұрмыстық жағдайлар мен салттарының өрнектерінің шағылысуы.

5 Иоганн Фишарт (1546-1590) елірген, көркем сатирасының шебері.



Тақырып 8 Өнер. Сәулет өнері

1 Неміс бейнелеу өнерінің XVI ғ. ортасында және екінші жартысында төмендеуі.

2 Архитектура. XVI ғ. ортасынан ғибадат құрылыстардың қалпына келтіру мен құрылысы.

3 Зиялылар сәулет өнерінің дамуы: князьдік сарайлары, қала тұрғындарға жеке меншік ұйлер, ратушалар, қоймалар, цейхгауздар құрылысы. Кеш готикалық құрылымдардың ғимарат негізі ретінде ренессанстік формалармен декоративті оюмен байланыстыру.

4 Итальяндық үлгісімен жаңа типтік үйлердің құрылысы.

5 Декоративтік өнердің дамуы.

6 Музыкалдық мәдениеттің биік деңгейі.

Тақырып 9 XV –XVI ғ.ғ. Франциялық Қайта Өрлеуі

1 Сәулет өнері. Бейнелеу өнері. Италия жорықтарының жаңа архитектуралық түрлерінің игерудің рөлі. Сәулет өнеріндегі итальяндықтар әсерімен ұлттық дәстүрлің синтезі.

2 Сарай және ғимараттар құрылысы. Олардың функциональдык

маңызының өзгеруі. Мәдениеттің дамуындағы меценаттықтың рөлі.

3 Нидерландық дәстүрдің кескіндеме өнерге әсері, ондағы реализм

бағыты дамуы.

4 Франсуа Клуэнің портреттері. Қылқалам портретінің өркендеуі.

5 Мүсін өнеріндегі жетістіктер: Жан Гужон мен Жермена Пилонның

шығармашылығы. XVI ғ екінші жартысындағы реализм мен маньеризм күресі.

Тақырып 10 XV-XVI ғасырлар аяғындағы Нидерландыдағы Қайта Өрлеу

1 Ян ван Эйк ( 1380 – 1441) кескіндемедегі жаңа бағыттың негізін қалаушы: оның өнерінің готикалық дәстүрмен байланысты. Оның шығармашылық қаламынан ерекшеліктері.

2 Рогир ван дер Вейден ( шамасы 1400 - 1464) жүзжылдықтың ең ірі шебері ретінде.

3 Иероним Босх (шамасы 1460 - 1516). Оның шығармашылығындағы

ортағасырлық фольклордық түсініктердің көрінісі, олардың діни образдармен байланысы. Картиналардың философиялық мағынасы, ғаламның тылсымына байлауға ұмтылыс. Үлкен өзгерістерді алдын-ала сезу.

4 П. Брейгеля ( ок. 1525 – 1569 ) шығармашылығындағы уақыт рухы. Оның картиналардағы өмір философиясы және оның шығармалылығындағы халықтық тақырыбының орны.



Тақырып 11 XVII ғасырдағы Еуропа мәдениеті

1 Жаңаеуропалық сананың атеизмі.

2 Пантеизм мен деизм. Лейбництің «Алдын ала белгіленген гармониясы».

3 XVII ғ. рационалдықтың ақыл-парасаттық мінезі. Табиғи құқық теориясы.

4 Этикет өнері және оның XVII ғ. адамның өміріндегі атқаратын рөлі. 5 Еуропалық ағартушылық пен білім берудің шектілігі.

Еуропоорталық.



Тақырып 12 Ағартушылық дәүірінің мәдениеті. Француз ағартушылығы

1 Ш. Монтескьенің бостандық идеалы.

2 Вольтериандық.

3 Энциклопедистер.

4 Ж.Ж. Руссоның жаңа тәрбиелеу теориясы.

Тақырып 13 Неміс ағартушылығы

1 Кристофор Виланд және романдары: «Ағафон», «Абдериты»

2 И.Гете, Ф.Шиллердің әдеби мұрасы

3 Германиядағы синтиментализм (Ф.Клопшток)



Тақырып 14 XVIII ғасырдың стилдік және жанрлік ерекшеліктері

1 Ағылшын театры: Дж.Лило, Р.Шаридан. «Школа злословия». Театр реформасы. Д.Гаррииктің сахналық реализм.

2 Француз драматургиясы. Бомарші комедиясы.Француз комедиясы. П.Мариво.

3 Италияндық драматургия: К.Гольдони, К.Гицци.

4 Германиядағы «Буря и натиск» әдеби бағыты.

5 Англияның әдеби бағыты: Д.Дефо, Г.Филдинг. Крестиян поэзиясы.

6 Францияның музыкалық мұрасы: Ж.Рамо, А.Грети, К.Глюк

Тақырып 15 XIX ғасырдың батыссеуропалық мәдениеті. XIX ғ. аяғындағы батысеуропалық мәдениеттің жаңа бағыттары

1 Символизм.

2 Натурализм.

3 Импрессионизм.

4 Постимпрессионизм.

5 Театр.
6 Студенттердің өздігінен оқуына бөлінген тақырыптардың тізімі кейсте берілген



7. БМӨЖ кеңестер кестесі

Сұрақтар бойынша кеңестер ағымдағы семестрдің БМӨЖ графигі бойынша жүргізіледі.


8. Студенттердің білімінің тексеру кестесі

Тәжірибе және СӨЖ сабақтарына қатысуы әр жұма сайын бағаланады (0-100 балл).



Пән бойынша тапсырмаларды орындалуы және тапсыру графигі




Жұмыстың түрі

Тапсырманың тақырыбы мен мақсаты және құрылымы

Ұсынылған әдебиет

тер


Орында

лу мерзімі



Бақы

лау түрі


Тапсыру мерзімі

1

2

3

4

5

6

7

1

1,2 тақырыпты тапсыру

1 Кіріспе. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Италиядағы ренессанстық мәдениеттің пайда болу тарихи алғышарттары

2 XV ғ. Ренессанстік мәдениет: негізгі ерекшеліктері мен даму сатылары






2 жұма

конспект

1 жұма

2

3,4 тақырыпты тапсыру

3 Алғашқы қайта өрлеудің сәулет өнері мен бейнелеу өнері

4 XVI ғ. Италиядағы Қайта Өрлеу мәдениеті. Биік қайта өрлеу






2 жұма

конспект

1 жұма




5,6 тақырыпты тапсыру

5 Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

6 XV-XVI ғ. Аяғындағы Германия мәдениеті. Германиядағы гуманизмнің қалыптасуы.






2 жұма

конспект

1 жұма




7,8 тақырыпты тапсыру

7 Ғылым мен әдебиет даму

8 Өнер. Сәулет өнері







2 жұма

конспект

1 жұма

3

Межелік бақлау

1 – 8 тақырып боыйнша




2 жұма

жазбаша

1 сабақ

4

9,10 тақырыпты тапсыру

9 XV –XVI ғ.ғ. Франциялық Қайта Өрлеуі

10 XV-XVI ғасырлар аяғындағы Нидерландыдағы Қайта Өрлеу






2 жұма

конспект

1 жұма

5

11, 12,13

тақырыпты тапсыру



11 XVII ғасырдағы Еуропа мәдениеті

12 Ағартушылық дәүірінің мәдениеті. Француз ағартушылығы

13 Неміс ағартушылығы





2 жұма

конспект

1 жұма




14, 15 тақырыпты тапсыру

14 XVIII ғасырдың стилдік және жанрлік ерекшеліктері

15 XIX ғасырдың батыссеуропалық мәдениеті. XIX ғ. аяғындағы батысеуропалық мәдениеттің жаңа бағыттары






2 жұма

конспект

1 жұма

6

Межелік бақлау

9 – 15 тақырып боыйнша




2 жұма

жазбаша

1 сабақ



9. Студенттердің білімін тексеру критерийлері


Пәннің игерілуі жыл өткен мәліметті құрайтын аралас түрде (тест+ауызша) өтетін емтиханмен аяқталады. Емтиханға жіберу шарты ретінде бағдарламада қарастырылған барлық тапсырмалардың орындалуы міндетті шарт ретінде қарастырылады.

Әрбір тапсырма 0-100 балл негізінде бағаланады.

Жіберу рейтингі ағымдағы сабақтардағы барлық тапсырмалардың орындалуының (дәрістерге қатысу, үй тапсырмалары, МӨЖ бойынша тапсырмалар, тәжірибе бойынша тапсырмалар және т.с.с., өтпелі бақылау) орташа арифметикалық жиынынан анықталады.

Қорытынды бақылауға (ҚБ) жұмыс оқу бағдарламасының (барлық зертханалық жұмыстардың, МӨЖ бойынша жұмыс пен тапсырмалардың орындалуы мен тапсырылуы) барлық талаптарын орындаған және жіберу рейтингі алған (50 баллдан кем емес) магистранттар жіберіледі.

Әрбір пән бойынша студенттердің білім жетістіктерінің деңгейі (оның ішінде МЕ қорытынды бақылау түрі бар пәндер бойынша да) қорытынды бағамен (Қ) анықталады. Ол МБ мен ҚБ (емтихан, дифференциалды есеп немесе курстық жұмыс/жоба) бағаларынан олардың таразылық үлестерін (МБТҮ мен ҚБТҮ) ескере отырып есептелінеді.

Қ = МБ*0,6 + ҚБ*0,4

Таразылық үлестер жыл сайын университеттің ғылыми кеңесімен бекітіледі және де МБ үшін 0,6-дан артық емес, ал ҚБ үшін 0,3-тен кем емес болуы тиіс.

Пән бойынша қорытынды баға тек егер де жіберілу рейтингі бойынша және де сонымен бірге қорытынды бақылауы бойынша жағымды бағаларға ие болған кезде ғана есептелінеді. Қорытынды бақылауға себепсіз жағдайлармен келмеу «қанағаттанарлықсыз» бағасына сәйкес келеді. Емтихан мен аралық аттестацияның қорытындысы студенттердің сол күні немесе егер де жазбаша емтихан күннің екінші жартысында өткізілген жағдайда екінші күні хабарландырылады.

Студенттердің межелік бақылау (рейтингі) мен қорытынды емтихандағы білімінің қорытынды бағасының дұрыс есептелуі мақсатында олар пайыздық мөлшерде 0-ден 100%-ға дейінгі аралықта бағаланады.

Межелік бақылаудың бағасы ағымдағы бағалар мен межелік бақылаудың бағасынан есептелінеді.


Студенттердің білімін бағалау.

Әріптік жүйе бойынша бағалау

Баллдардың сандық эквиваленті

Пайыздық мазмұны

Дәстүрлі жүйедегі баға

A

4,0

95-100

Өте жақсы

A-

3,67

90-94

B+

3,33

85-89

Хорошо

B

3,0

80-84

B-

2,67

75-79

C+

2,33

70-74

Қанағаттанарлық

C

2,0

65-69

C-

1,67

60-64

D+

1,33

55-59

D

1,0

50-54

F

0

0-49

Қанағаттанарлықсыз


10. Оқытушының талаптары, саясаты мен тәртібі

Әрбір студент сабақтың барлық түріне қатысуға міндетті, топтың тақырыпты таллқылауында белсенділік танытып, өз курстарыныңыздық қалыпты жұмыс істеуіне кедергі келтіреді. Сабақта өзін-өзі устаудың плагиақтығына шара қолданылыды, типті аудиториядан қуылғанға шейін. Мен сіздерден мына талаптардың орындалуын талап етемін: сабақ барысында ұялы телефондар сөндірілсін, аудиторияға сырт киімен кірмеу, университеттің ішкі ережесін бұзбау.

Сабақтың жібергендерге мен мынадай айыптық санкция белгілеймін; белгісіз себептермен дәріс, тәжірибе сабақтарына қатысқапағандардан 3 балл алынып тасталынады.

Үй тапсырмасын орындағандарға ең жоғарғы сандық әр жұмада 100 балл қойылады, сонымен қатар тәжірибелік сабақты болмағанға (белгісіз себептермен) – 0 балл, үй тапсырмасы орындалмай қолғандықтан – минус 80 балл. Әрбір сабаққа дайындық міндетті, берілген тапсырма толығымен оқылуға тиіс. Сіздің дайндығыңыз тәжірибе сабағы барысында сұрақ беру мен тест тапсырмаларын арқылы пәннің әрбір аяқталған тарауы барысында тексеріледі.

Дәрістік және тәжирибелік сабақ барысында белсенділік танытқан cтудент марапатына 10 балл қосылады. Белсенділікке жауап берген магистранттың айтарына қосымша тың материалдар ұсыну.

Егер сіз бақылау шаралары уақытында белгілі себептермен қатыса алмасаңыз, сізге келесі сабақтың барысында қайта өтуіңізге мүмкіндік беріледі, басқаша жағдайда сіз «0» баллға не баласыз.

Семестр барысы 2 мәрелік бақылаудан тұраып тест түрінде өтеді. Тест бақылауы пәннің өтілген тараулары материадарынан беріледі.

Әдебиеттер тізімі

Негізгі:


  1. Гнедич П.П. Всемирная история искусств. М., 1998.

  2. Гомбрих Э. История искусств. М., 1998.

  3. Энциклопедия живописи. М., 1997.

  4. ХХ век: история изобразительного исскуства Казахстана. А., 1978

  5. Т.В. Ильина. История искусств. Западноевропейское искусство. М., 2002.

6. Ғабитов, Т. Мәдениеттану:оқулық/Т. Ғабитов, Ж. Мүтәлiпов, А. Құлсариева.-Толықтыралған 5-басылым.-Алматы:Раритет.-2006.-416 б.

7. Ғабитов, Т. Философия:[жоғары оқу орындарына арналған оқулық]/құраст. Т. Ғабитов.-толық. 3-шi басылым.-Алматы:Раритет.-2005.-396 б.


Қосымша:

13 Авангард и русские источники Баден. Баден, 1993.

14 Андреев Л.Т. Импрессионизм. М., 1980.

15 Андреев Л.Т. Сюрреализм. М., 1972.

16 Арган Дж. История итальянского искусства. В 2-х т., М., 1990.

17 Афанасьева В.К., Дьяконов И.М., Луконин В.Т., Матье М.Э. и др. Искусство Древнего Востока// Памятники мирового искусства. М., 1968.

18 Бенеш О. Искусство Северного Возрождения. М., 1973.

19 Божович В.И. Традиции и взаимодействие искусств: Франция, конец ХIX - нач. ХХв. М., 1987.

20 Борьба тенденций в современном западном искусстве. М., 1986.

21 Виппер Б.Р. Искусство Древней Греции. М., 1972.

22 Зотов А.М. Русское искусство с древнейших времен до начала ХХ века. М., 1989.

23 Кантор А.И. Изобразительное искусство ХХ века. М., 1988.

24 Кантор А.И. и др. Искусство XVIII века. //Малая история искусств. М., 1977.

25 Каптерева Т.П., Виноградова Н.А. Искусство средневекового Востока. М., 1989.

26 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1982.

27 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1970.

28 Лихачева В.Д. Искусство Византии (IV-XV вв.). Л., 1986.

29 Прусс И.Е. Западноевропейское искусство XVII в. //Малая история искусств. М., 1974.

30 Сарабьянов Д. Стиль модерн: Истоки. История. Проблемы. М., 1989.

31 Семенова Т.В. Экспрессионизм и современное искусство авангарда. М., 1983.








ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Оқытушы туралы мәлеметтер:

Уызбаева Анар Асанқызы - философия және мәдениеттану кафедрасының аға оқытушысы (дәріс және тәжриебе сабақтар);


Консультация уақыты: бейсенбі - 11.15 – 13.00 № 519 ауд.

Жалпы сағат саны – 180с. Оның ішінде: дәр.– 30с., тәж.. – 30с. ӨОЖ –120с.

Бақылау түрі –емтихан.
Пәннің мақсаты мен міндеттері

«Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті» өқу пәні бойынша типтік бағдарлама МЖБС сәйкес мәдениеттану бөлімінің студенттеріне арналып, кредиттік білім беру технологиясы негізінде құрастырылған. «Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті» өқу пәні бойынша типтік бағдарлама университеттердегі мәдениеттану және өнерзерттеуші бөлімдерінің бакалавриаттағы студенттерге арналған.



Пәннің мақсаты – Қайта Өрлеу және Жаңа заман дәүірлердің динамикасын зерттеу, олардың типологиялық ерекшеліктерін қарастыру.

Пәннің міндеті:

  • студентерде мәдениеттің даму сатыларының ерекшеліктері туралы

білімін қалыптастыру;

  • осы сатылардың сапалы ерекшеліктерін түсіну. Олардың әр

қайсысының өзіндік «жүзі» бар, өзіне тән ерекше «заман рухы» бар, өзінің мәдени парадигмасымен, өзінің сана доминантасымен сипатталады;

  • адамзат прогрессіне қосқан әр сатының шынацы үлесі туралы білімді

тереңдету;

Студент білу керек:

  • Осы кезеңдер мәдениетінің негізгі жетістіктерін;

  • Осы кезеңдердің мәдениет мұраларын;

  • Әр кезеңнің кемеңгерлерін;

  • Әр кезеңнің құндылықтар жүйесін

Студент істей алу керек:

құрастыратын базалық, түйінді түсініктемелермен қолдану білу;

  • Қайта Өрлеу мәдениетінің құндылықтарын түсіну;

  • Белгілі кезеңдердің мәдениетінің теоретикалық мәселелерінде

хабардар болу керек.

Пререквизиттер:

«Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті» пәнін табысты түрде меңгеру үшін келесі пәндермен таныс болу қажет: мәдениеттану, Ежелгі Шығыс мәдениеті, антика мәдениті, ежелгі әлем тарихы, орта ғасырлар тарихы.



Постреквезиттер:

«Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті» өқұ пәні базалық курс ретінде оқытылады және келесі пәндермен тығыз байланысты: этика, эстетика, мәдениет теориясы, дінтану, философия, философия тарихы, өнер тарихы. Осы аталып кеткен пәндер студентті гуманитарлық ғылымның кеңістігіне еңгізеді, оқушының мәдениетті кең контекстінде қарастыру туралы білімін кеңейтеді, осы пәндер берілген пәндердің заттық объектілерімен байланыс орнатылады, тұлғалық дүниегекөзқаратығын және ойлаудың оптималды тану мен амалын дамытуға мүмкіндік туғызады және

диалог мәдениетін дамытады.

3.4 ОҚУШЫНЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ


п/п

СӨЖ түрі

Есеп түрі

Бақылау түрі

Сағат көлемі

1

Дәрістерді қайталау

материалды бекіту

Ауысша тексеру

15

2

Тәжіриебелік сабақтарға дайындалу

тәжіриебелі

тапсырмалар

ды орындау


Есеп

35

3

Дәріс сабақтарға кірмеген материалдарды игеру

конспектер

Сурақтарға жауап беру

65

4

Бақылау шараларына дайындық.

МБ1, МБ2

Тест


5




Барлығы







120


Оқушының өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі

  1. XV ғ.ренессанстік мәдениеті: дамудың негізгі сатыларымен

өзгешеліктері.

[1- 22-45бб; 4- 35-48бб; 9- 36-50бб ]




  1. XVІ ғ. Италияның Қайта Өрлеу мәдениеті.

[5 -70-79бб; 7- 36-42бб; 9 - 39-50бб]


  1. Итальяндық Қайта Өрлеудің титандары, әлемдік мәдениетте алатын орны.

[3- 35-49бб; 5- 32-49бб; 7 - 36-49бб]


  1. Венециандық кескіндеме мектебі.

[5- 47-49бб; 6- 88-90бб; 24-26-30бб]


  1. Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

[2- 66-78бб; 3- 23-35бб, 6-26-28бб]


  1. XV-XVI ғ.ғ. аяғындағы Гемания мәдениеті.

[1- 13-25бб; 17- 24-29, 24-42-50бб]


  1. Қайта Өрлеу өнеріндегі антикалық мұрасы.

[6- 26-38бб; 24- 30-55бб, 26-40-46бб]


  1. Нидерланд мәдени дамуының өзгешелігі

[ 5- 30-38бб, 9 -30-40бб; 26 - 42-56бб]


  1. Нидерландтық Қайта Өрлеуі және оның ерекшеліктері.

[8- 26-35бб; 9- 58-62бб, 12-45-58бб]


  1. Француздық Қайта Өрлеуі және оның өзгешеліктері.

[2- 36-48бб; 7- 45-68бб, 22- 44-56бб]


  1. Жаңа замандағы Еуропа мәдениеті

[5-26-38бб, 6- 25-38бб; 9- 24-36бб]
12 Жаңа заманның жалпы сипаттамасы

[9-36-50бб, 12- 40-68бб]


13 Жаңа заманның тіршілік ету үлгісі мен материалдық өркениет.

[5- 36-58бб; 23- 36-43бб, 27-35-48бб]


14 Жаңа заманның әлем картинасы

[7- 26-38бб; 17- 45-58бб, 25-23-38бб]


15 Жаңа Заман өнерінің көркем стилдері.

[5- 36-58бб, 9-15-38бб, 23- 20-35бб;]


16 Барокко

[12-26-36бб; 7- 22-35бб, 27-18-29бб]


17 Классицизм

[1- 35-38бб; 5-32-39бб]


18 Ағартушылық дәүірінің парадокстары мен қайшылықтары. Ағартушылық дәүірінің «табиғилық адам»

[3- 45-58бб; 18-56-58бб]


19 Ағартушылық дәүірінің өнері

[2- 86-90бб; 8-40-58бб]


20 Дәүірдің соңғы прадоксы.

[4- 76-93бб; 6- 34-48бб]


21 Классика ғасырының еуропалық мәдениеті.

[3- 66-78бб; 14-25-36бб]


22 Ұлы ғасырдың ұлы философиясы.

[5-36-48бб, 8- 15-26бб]


23 Өнердің «алтын» ғасыры.

[5-36-48бб; 8- 15-26бб]


24 Адам заман шегінде.

[6- 36-48бб; 8-15-26бб, 28- 25-46бб]



Әдебиеттер тізімі

Негізгі:

  1. Всеобщая история искусств. В 6-ти т. М., 1956-1965.

  2. Гнедич П.П. Всемирная история искусств. М., 1998.

  3. Гомбрих Э. История искусств. М., 1998.

  4. Дмитриева Н.А. Краткая история искусств. В 2-х книгах. М., «Искусство», 1996.

  5. Исмаилова С.Т. История искусства. М., «Искусство», 1998.

  6. История зарубежного исскуства. 3-е изд. Доп. М., 1983.

  7. История искусства зарубежных стран. В 4-х т. М., 1982.

  8. История русского исскуства. В 3-х т., М., 1991.

  9. Энциклопедия живописи. М., 1997.

  10. Мастера изобразительного исскуства Казахстана. А., 1972

  11. ХХ век: история изобразительного исскуства Казахстана. А., 1978

  12. Т.В. Ильина. История искусств. Западноевропейское искусство. М., 2002.


Қосымша:

13 Авангард и русские источники Баден. Баден, 1993.

14 Андреев Л.Т. Импрессионизм. М., 1980.

15 Андреев Л.Т. Сюрреализм. М., 1972.

16 Арган Дж. История итальянского искусства. В 2-х т., М., 1990.

17 Афанасьева В.К., Дьяконов И.М., Луконин В.Т., Матье М.Э. и др. Искусство Древнего Востока// Памятники мирового искусства. М., 1968.

18 Бенеш О. Искусство Северного Возрождения. М., 1973.

19 Божович В.И. Традиции и взаимодействие искусств: Франция, конец ХIX - нач. ХХв. М., 1987.

20 Борьба тенденций в современном западном искусстве. М., 1986.

21 Виппер Б.Р. Искусство Древней Греции. М., 1972.

22 Зотов А.М. Русское искусство с древнейших времен до начала ХХ века. М., 1989.

23 Кантор А.И. Изобразительное искусство ХХ века. М., 1988.

24 Кантор А.И. и др. Искусство XVIII века. //Малая история искусств. М., 1977.

25 Каптерева Т.П., Виноградова Н.А. Искусство средневекового Востока. М., 1989.

26 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1982.

27 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1970.

28 Лихачева В.Д. Искусство Византии (IV-XV вв.). Л., 1986.

29 Прусс И.Е. Западноевропейское искусство XVII в. //Малая история искусств. М., 1974.

30 Сарабьянов Д. Стиль модерн: Истоки. История. Проблемы. М., 1989.

31 Семенова Т.В. Экспрессионизм и современное искусство авангарда. М., 1983.

32 Современное западное искусство ХХ век: Проблемы комплексного изучения. М., 1988.

33 Тюляев С.И. Искусство Индии. М., 1988.

34 Иконников А. Зарубежная архитектура. От «новой архитектуры» до постмодернизма. М., 1982.

35 История мирового искусства Изо и архитектура ХХ века. М., 1993.

36 Реализм и художественные искания ХХ века. М., 1989.

37 Козловски П. Культура постмодерна. М., 1997.

38 Акишев А.К. Иссык: Искусство саков Казахстана. М., 1978.

39 Маргулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство. Т.1., Т2. Л., 1970.

40 Медоев А.Г. Гравюры на скалах, Алматы, 1979.

41 Токтабаева Ш.Ж. Казахские ювелирные украшения. А., 1985.

42 Ибраев К.Т. Казахский орнамент. А., 1994

Курс жұмыстарының тақырыптар тізімі

1 Нидерланды және Фландрия мәдениеті

2 Француз Ренессанстің әдебиеті

3 Қайта Өрлеу кезеңдегі Испаниянің көркем мәдениеті

4 Германиядағы Қайта өрлеу мәдениеті

5 Қайта Өрлеу өнері

6 Импрессионизм - 19ғ-ғы көркем бағыты

7 Рококо мәдениеті

8 Барокко мәдениеті

9 Англиядағы Қайта өрлеу мәдениеті

10 Франциядағы Қайта өрлеу мәдениеті

11 XVғ. ренессанстік мәдениеті: дамудың негізгі сатыларымен өзгешеліктері.

12 XVІ ғ. Италияның Қайта Өрлеу мәдениеті.

13 Итальяндық Қайта Өрлеудің титандары, әлемдік мәдениетте алатын орны.

14 Венециандық кескіндеме мектебі.

15 Кеш Қайта Өрлеу мәдениеті

16 Қайта Өрлеу өнеріндегі антикалық мұрасы.

17 Нидерланд мәдени дамуының өзгешелігі

18 Француздық Қайта Өрлеуі және оның өзгешеліктері.

19 Жаңа замандағы Еуропа мәдениеті

20 Жаңа заманның жалпы сипаттамасы.

21 Жаңа заманның тіршілік ету үлгісі мен материалдық өркениет.



22 Жаңа заманның әлем картинасы

23 Жаңа Заман өнерінің көркем стилдері.
Каталог: arm -> upload -> umk
umk -> Жұмыс бағдарламасы қазақстан тарихының тарихнамасы пәні бойынша 050203-Тарих мамандығының студенттеріне арналған
umk -> Программа дисциплины Форма для студентов ф со пгу 18. 2/07
umk -> Жұмыс бағдарламасы шет елдер тарихының тарихнамасы пәні бойынша 050203-Тарих мамандығының студенттеріне арналған Павлодар
umk -> АќША, несие, банктер
umk -> Жұмыс оқу бағдарламасының титулдық парағы
umk -> Web-технологияныњ ±ѓымдары
umk -> Программа дисциплины для студентов
umk -> Ф со пгу 18. 2/05 Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
umk -> Јдістемелік нўсќаулыќ


Достарыңызбен бөлісу:


©kzref.org 2019
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет