Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації нво «Вишнівська зош І-ІІІ ступенів №1 – дитячий садок» «Сходинки до інформатики»



жүктеу 1.16 Mb.
бет1/6
Дата26.10.2018
өлшемі1.16 Mb.
  1   2   3   4   5   6


Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації

НВО «Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 – дитячий садок»

«Сходинки до інформатики»

2 клас
автор

Михащук Маргарита Вікторівна

вчитель інформатики

НВО «Вишнівська ЗОШ І-ІІІ

ступенів № 1 – дитячий садок»

Вишневе 2010

Збірку створено в ході використання курсу «Сходинки до інформатики» для учнів 2-го класу НВО «Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – дитячий садок».



«Сходинки до інформатики»

2 клас

Автор


Михащук Маргарита Вікторівна

вчитель інформатики

НВО «Вишнівська ЗОШ І-ІІІ

ступенів № 1 – дитячий садок»

Вишневе 2010
Вступ

Збірку створено в ході використання інтегрованого курсу «Сходинки до інформатики» в 2-4 класах, програми яких видруковано в науково-методичному журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах (№4-5, 2006 р.), за рахунок варіативної складової навчальних планів (1 год на тиждень). (Програма рекомендована Міністерством освіти і науки України (лист № 1/ІІ-4178 від 25.07.2005 р.)). Запропонований матеріал розроблений вчителем інформатики та успішно застосовується в навчальному процесі НВО «Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 – дитячий садок».

Збірка складається із 34 методичних розробок уроків інформатики для 2 класу. Найбільш вдалою є наступна структура уроку: 1) організаційний момент (2 хв.); 2) перевірка домашнього завдання (3 хв.); 3) вивчення нового матеріалу (10 хв.); 4) робота з зошитом (4 хв.); 5) фізкультхвилинка (1 хв.); 6) практична робота на комп’ютері (15 хв.); 7) підсумок уроку (3 хв.); 8) домашнє завдання (2 хв.).

Особливо звертається увага на набуття учнями стійких навичок по роботі з комп’ютером, таких як дозованість часу перебування за екраном монітора, обов’язкові фізичні вправи. Всі вони направлені на запобігання перевтоми та погіршення стану здоров’я, вмінню самостійно проводити відновлювальні заходи, що є основними складовими загальної культури роботи з комп’ютером.

Курс «Сходинки до інформатики» є пропедевтичним і призначений для учнів 2-4 класів. Вивчаючи його в 2 класі, учні оволодівають основними навичками роботи з комп’ютером, отримують уявлення про його можливості, навчаються використовувати комп’ютер для складання текстів та малювання; працюючи з навчальними комп’ютерними програмами закріплюють знання та навички, набуті при вивченні інших предметів, розвивають логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву та творчі здібності.

При вивченні цього курсу передбачено кілька напрямів навчальної та розвиваючої діяльності учнів: пізнавальний (учні повинні засвоїти відомості про призначення комп’ютера, про можливості його використання, про його складові частини, основні принципи його роботи), прикладний (учні повинні здобути навички роботи з клавіатурою, пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, створення малюнків у графічному редакторі тощо), розвиваючий (учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення шляхом виконання різноманітних творчих завдань, як у процесі роботи з навчально-розвивальними програмами, так і на теоретичній частині уроку), підтримка, корекція і пропедевтика знань, умінь і навичок з основних предметів (робота з різноманітними навчальними, навчально-контролюючими та пропедевтичними програмами з української та іноземної мови, математики, природознавства тощо).

На підтримку вивчення курсу «Сходинки до інформатики» надруковані підручники [1] та зошити [2], розроблене програмне забезпечення.

Підручник з курсу «Сходинки до інформатики» для 2 класу має таку структуру: кожні дві сторінки посібника містять навчальний матеріал, розрахований на опрацювання протягом одного уроку. На одній сторінці розвороту містяться оповідання, що стосуються навчального матеріалу з курсу інформатики. На другій сторінці розвороту підручника наводяться практичні завдання для виконання на комп’ютері в одній з програм комплексу «Сходинки до інформатики» або в іншій прикладній програмі навчального або загального призначення.

Завершується друга сторінка розвороту завданням для розумників та розумниць, у якому передбачене виконання логічних вправ. Практичні та логічні завдання доповнюють теоретичний матеріал або спрямовані на розвиток логічного мислення, уваги, просторової уяви, потребують визначення властивостей об’єктів та порівняння їхніх значень, знаходження закономірностей.

Робочий зошит «Сходинки до інформатики» для 2-го класу містить практичні завдання, які доповнюють, розширюють програмовий зміст підручника. До кожного з тридцяти уроків курсу розроблено вправи, які сприяють засвоєнню основних понять інформатики, готують учня до практичної роботи з комп’ютером, передбачають перевірку теоретичних знань, повторення вивченого матеріалу. Деякі завдання є пропедевтичними: готують учнів до сприйняття нового матеріалу, сприяють формуванню пізнавальної мотивації. Більшість завдань кожного уроку спрямована на розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, уяви, фантазії, творчих здібностей учнів, аналітичного мислення, зв’язного мовлення, навчають встановлювати взаємозв’язки, робити висновки, а отже, закладають підґрунтя для формування загальноосвітніх умінь та навичок.



Зміст

Вступ

Урок 1. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму

Урок 2. Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера

Урок 3. Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера

Урок 4. Складові частини комп’ютера. Формування навичок роботи з мишею

Урок 5. Істинні та хибні висловлення

Урок 6. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею

Урок 7. Розвиток просторової уяви

Урок 8. Комп’ютерна підтримка уроків математики

Урок 9. Короткі історичні відомості про обчислювальні прилади та з історії створення ЕОМ. Комп’ютерна підтримка навчальних предметів

Урок 10. Короткі історичні відомості про обчислювальні прилади та з історії створення ЕОМ. Комп’ютерна підтримка навчальних предметів

Урок 11. Короткі історичні відомості про обчислювальні прилади та з історії створення ЕОМ. Комп’ютерна підтримка навчальних предметів

Урок 12. Робочий стіл. Піктограми

Урок 13. Робота в графічному редакторі Paint

Урок 14. Інформація. Робота в графічному редакторі Paint

Урок 15. Інформація. Робота в графічному редакторі Paint

Урок 16. Підсумковий урок за І семестр

Урок 17. Як людина сприймає інформацію

Урок 18. Як людина сприймає інформацію

Урок 19. Що можна робити з інформацією.

Урок 20. Інформаційні процеси

Урок 21. Робота в графічному редакторі Paint

Урок 22. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером

Урок 23. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером

Урок 24. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером

Урок 25. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером

Урок 26. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіш на клавіатурі. Робота з клавіатурним тренажером

Урок 27. Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора. Друкування листівки

Урок 28. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (ОБЖ)

Урок 29. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)

Урок 30. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)

Урок 31. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (українська мова)

Урок 32. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (англійська мова)

Урок 33. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (англійська мова)

Урок 34. Підсумковий урок за рік

Урок № 1

Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і

правила поведінки в комп’ютерному класі.

Перегляд комп’ютерного мультфільму
Мета: ознайомити учнів з правилами техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правилами поведінки в комп’ютерному класі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевіряється готовність учнів до уроку, відмічаються відсутні учні в класному журналі.


ІІ. Вивчення нового матеріалу

Учні записують під диктовку вчителя в зошити.



ІНСТРУКЦІЯ

з охорони праці і пожежної безпеки при проведенні занять у комп’ютерному класі

  1. Загальні вимоги

    1. До роботи у комп’ютерному класі допускаються учні, які пройшли інструктаж із техніки безпеки та електробезпеки з відповідним записом у журналі з техніки безпеки і підписами.

    2. Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без учителя.

    3. Робота у комп’ютерному класі має проводитися тільки в суворій відповідності до розкладу занять і графіка самостійної роботи вчителя та учнів.

    4. Учням заборонено відчиняти шафи живлення і комп’ютери як тоді, коли ЕОМ працюють, так і тоді, коли вони вимкнені.

  2. Вимоги безпеки перед початком роботи

    1. Заборонено заходити до класу у верхньому одязі чи приносити його з собою.

    2. Заборонено приносити на робоче місце особисті речі, дискети і т.п., крім ручки та зошита.

    3. На робочому місці не слід сидіти так, щоб можна було, не нахиляючись, користуватися клавіатурою і водночас повністю бачити зображення на екрані дисплея.

    4. Починати роботу можна лише за вказівкою викладача або лаборанта.

  3. Вимоги безпеки під час роботи

    1. Заборонено ходити по комп’ютерному класу, голосно розмовляти.

    2. Виконувати слід тільки зазначене учителем завдання. Категорично заборонено виконувати інші роботи.

    3. На клавіші клавіатури потрібно натискати плавно, не припускаючи ударів.

    4. Користуватися друкувальним пристроєм дозволяється тільки у присутності викладача або лаборанта.

    5. Заборонено самостійно переміщувати апаратуру.

    6. Заборонено запускати ігрові програми.

    7. У випадку виникнення неполадок треба повідомити викладача або лаборанта.

    8. Не намагайтеся самостійно відрегулювати апаратуру або усувати в ній неполадки.

  4. Вимоги безпеки після закінчення роботи

    1. Про хиби та неполадки, помічені під час роботи, слід зробити записи у відповідних журналах.

    2. На робочому місці не потрібно залишати зайвих предметів.

  5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

    1. При появі незвичайного звуку або вимкнення апаратури потрібно негайно припинити роботу й довести це до відома вчителя або лаборанта.

    2. При появі запаху паленого слід припинити роботу, вимкнути апаратуру і повідомити про це вчителя або лаборанта. Коли це необхідно, допомогти гасити пожежу.

    3. При потраплянні людини під напругу необхідно знеструмити відповідне робоче місце, надати першу долікарську допомогу і викликати «швидку».

    4. При виникненні пожежі необхідно знеструмити клас, викликати пожежну команду і приступити до гасіння пожежі засобами, які є.

    5. У разі недотримання учнями вимог із охорони праці та пожежної безпеки адміністрація школи може притягти їх до дисциплінарної та адміністративної відповідальності.

Неакуратність, неуважність, недостатнє вміння працювати з приладами, невиконання правил охорони праці та пожежної безпеки можуть призвести до нещасного випадку.

ІІІ. Закріплення нового матеріалу

Вчитель показує учням комп’ютерну презентацію (мультфільм) по техніці безпеки.


IV. Підсумок уроку

Наприкінці уроку доречно ще раз повторити з учнями основні моменти, про які йшлося на уроці.


V. Домашнє завдання

Вивчити конспект.



Урок № 2

Тема. Обговорення можливостей і демонстрація

режимів роботи комп’ютера
Мета уроку:

навчальна: повторити з учнями правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі;

сформувати в учнів уявлення про можливості комп’ютера;

продемонструвати режими робити комп’ютера;

показати учневі, що, пересуваючи мишу та натискаючи на її кнопки він може керувати подіями;

продемонструвати одну з основних функцій миші — вибір (активізація) об’єкта за клацанням кнопкою миші;

ознайомити з поняттям вказівник миші;

опрацювати прийоми: переміщення і точне фокусування вказівника миші на об'єкті, клацання лівою/правою кнопкою;

виховна: викликати інтерес до різних професій, де використовується комп’ютер;

розвиваюча: розвивати в учнів навчальний інтерес, логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву та творчі здібності.

Тип уроку: комбінований.
Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевіряється готовність учнів до уроку, відмічаються відсутні учні в класному журналі. Повторення з учнями правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правил поведінки в комп’ютерному класі.


ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Ганнуся і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Земля використовують комп’ютер.

У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп’ютер. Ганнуся пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код товару, передає його в комп’ютер, і той визначає ціну товару та додає її до вартості покупки.

Поряд із супермаркетом – каса попереднього продажу залізничних та авіа квитків. Тут комп’ютер зберігає інформацію про всі маршрути, про наявність вільних місць, про ціну квитків, допомагає вибрати найкращий маршрут.

На одному будинку Елзік прочитав вивіску: «Проектний інститут».

− Тут за допомогою комп’ютера інженери проектують нові будинки, мости, розробляють сучасні проекти оновлення міста, − пояснила Ганнуся.

Гномик Мудрунчик повів друзів до Будинку моделей. Тут комп’ютер використовують для створення нових моделей одягу.

Завітали до перукарні, де комп’ютер моделює зачіски. Елзікові це найбільше сподобалось. Він навіть вирішив спробувати змінити свою зачіску.


ІV. Робота з зошитом

Робота з зошитом (Урок № 2)


V. Фізкультхвилинка
VІ. Практична робота на комп’ютері за програмою «Сходинки до інформатики» (15 хв.)

Стрільці по яблуках

Ці веселі скоморохи прийшли збирати яблука. Яблука висять високо – їх не дістати. Але можна збити пострілом лука, якщо добре прицілитися.

Керуєш подіями ти. Поклади долоню правої руки на мишу так, щоб вказівний палець лежав на лівій кнопці, а середній – на правій.

Коли ти пересуваєш мишку по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник. Стрілкою ти прицілюєшся в яблуко. А коли клацаєш кнопкою миші – подаєш команду стрільцям. За допомогою лівої кнопки ти керуєш лівим стрільцем (він влучає у жовті яблука), а за допомогою правої – правим (він влучає у червоні яблука).



ТЕМА. Перше знайомство з маніпулятором “миша”. Керування подіями за допомогою миші.

Мета. 1. Показати учневі, що, пересуваючи мишу та натискаючи на її кнопки він може керувати подіями. 2. Продемонструвати одну з основних функцій миші — вибір (активізація) об’єкта за клацанням кнопкою миші. 3. Ознайомити з поняттям вказівник миші. 4. Опрацювати прийоми: переміщення і точне фокусування вказівника миші на об'єкті, клацання лівою/правою кнопкою.

Слідкувати за стрілкою-вказівником допомагають стрільці, які стежать за ним разом з учнем. Коли учень натискає кнопку на миші, стрілок прицілюється, а коли відпускає її — робить постріл. Якщо стріла влучає в яблуко, воно падає з дерева. В такий спосіб учень повинен збити всі яблука.



Сценарій програми розбитий на три етапи.

На першому етапі всі яблука на дереві — жовтого кольору; на екрані присутній лише один стрілець із жовтими стрілами, який стоїть зліва;. Учень керує ним за допомогою лівої кнопки миші.

На другому етапі справа з’являється другий стрілець із червоними стрілами, а яблука на дереві — червоні. Учень робить постріли правою кнопкою миші. Лівий стрілець в цей час “відпочиває”.

На третьому етапі обидва стрільці активні, яблука на дереві — і жовті, й червоні. Учень користується двома кнопками миші. Ліва кнопка керує стрільцем, який зліва, а права — тим, що справа. Лівий стрілець здатний влучити тільки у жовті яблука, а правий — тільки у червоні.

Етапи йдуть один за одним послідовно, але вчитель може в будь-який момент примусово перейти до іншого етапу, натиснувши на клавіатурі клавішу “1”, “2” або “3” відповідно до номера етапу.

Клавіша “пропуск” використовується, щоб розпочати програму, а також, щоб перервати перебіг етапу гри та розпочати його спочатку.

Кількість яблук на дереві на першому та другому етапах — 18, на третьому етапі — 24.

Зауваження. Після пострілу слід дочекатись, доки стрілець приготується, і тільки тоді робити наступний постріл, клацаючи однією з кнопок миші.

Методичні поради. 1. Якщо учень “загубив” вказівник миші, не може знайти його на екрані, порадьте йому простежити за напрямком, в якому прицілюється стрілець (або знайти перетин цих напрямків, якщо стрільців двоє). 2. На третьому етапі, коли на дереві є яблука обох кольорів, зверніть увагу учнів на ланцюжок міркувань: жовте яблуко – жовті стріли – лівий стрілець – ліва кнопка миші.
VІІ. Підсумок уроку

Наприкінці уроку доречно ще раз повторити з учнями основні моменти, про які йшлося на уроці.

Що вам сьогодні сподобалось на уроці?

Чим корисний комп’ютер у супермаркеті?

Як використовують комп’ютер у касах попереднього продажу квитків?

Як використовують інженери комп’ютер у своїй роботі?

Чим корисний комп’ютер у перукарнях?

Які ще приклади використання комп’ютерів ви можете навести?


VІІІ. Домашнє завдання

Урок № 2. Вправа «Для розумників і розумниць» (ст. 7).



Урок № 3

Тема. Обговорення можливостей і демонстрація

режимів роботи комп’ютера
Мета уроку:

навчальна: повторити з учнями правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі;

сформувати в учнів уявлення про можливості комп’ютера;

продемонструвати режими робити комп’ютера;

виховна: викликати інтерес до різних професій, де використовується комп’ютер;

розвиваюча: розвивати в учнів навчальний інтерес, логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву та творчі здібності.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевіряється готовність учнів до уроку, відмічаються відсутні учні в класному журналі. Повторення з учнями правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правил поведінки в комп’ютерному класі.


ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Наступного дня Ганнуся, Мудрунчик та Елзік завітали до бібліотеки. Там вони теж побачили комп’ютер.

− Щоб знайти потрібну книгу, не доведеться довго шукати, - пояснила Ганнуся. – Нам допоможе комп’ютер. Саме він зберігає інформацію про те, на якій полиці знаходиться потрібна книга.

Мудрунчик розповів Елзікові, що вченим комп’ютер допомагає виконувати різноманітні обчислення, розв’язувати складні задачі. Його використовують для роботи у банках та офісах.

Комп’ютер допомагає лікарям ставити діагноз хворим, а інженерам – конструювати ракети, літаки та машини.

Він навіть бере участь у створенні прогнозу погоди.

Комп’ютер є невід’ємною складовою частиною сучасного літака та космічної ракети. Він може самостійно, за спеціальною програмою, керувати їхнім польотом без втручання людини.

На кіностудії друзі довідалися, що комп’ютер використовують для створення спеціальних ефектів у кіно, мультфільмах та на телебаченні.

Людина за допомогою комп’ютера може створювати музику, малювати, креслити.

З комп’ютером можна грати в шахи та інші ігри.



ІV. Робота з зошитом

Робота з зошитом (Урок № 3)


V. Фізкультхвилинка
VІ. Практична робота на комп’ютері за програмою «Сходинки до інформатики» (15 хв.)

Де використовують комп’ютер

Запрошуємо тебе у цікаву комп’ютерну подорож.

Ти побуваєш у різних місцях, де використовують комп’ютер.

Для перегляду слайдів натискай клавішу «Пропуск» − найдовшу клавішу на клавіатурі. Можеш також скористатись клавішами зі стріками:

→ до наступного слайду,

← до попереднього слайду.

Слайд-шоу, що складається з 12 сюжетів на тему використання ПК в побутовій та промисловій сферах. Кожен слайд має короткий підпис-коментар, проте він не є вичерпним поясненням і потребує розповіді вчителя.

Додатково до можливостей попередньої програми, в цій програмі передбачено функцію повноекранного перегляду слайдів. Для того, щоб збільшити слайд на весь екран, можна скористатися спеціальною кнопкою “+” на панелі, що внизу екрана, або натиснути клавішу “Enter”, або клацнути мишею на малюнку. Щоб повернутися до звичайного режиму, слід знову натиснути “Enter” або клацнути мишею на малюнку.

Учням пропонується користуватися тільки клавішею “пропуск” для переходу до наступного слайду, але якщо вчитель вважає за доцільне, він може познайомити учнів також із клавішею “Enter”.
VІІ. Підсумок уроку

Наприкінці уроку доречно ще раз повторити з учнями основні моменти, про які йшлося на уроці.

Як використовують комп’ютери мультиплікатори?

Чим корисний комп’ютер у бібліотеках?

А як його використовують у медицині?

Чим корисний комп’ютер для банків?

Чи можна за допомогою комп’ютера створювати музику?

Як використовують комп’ютер у видавництві?

А як його використовують у міліції?
VІІІ. Домашнє завдання

Урок № 3. Вправа «Для розумників і розумниць» (ст. 9).



Урок № 4

Тема. Складові частини комп’ютера.

Формування навичок роботи з мишею
Мета уроку:

навчальна: повторити з учнями правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі;

ознайомити учнів зі складовими частинами комп’ютера;

сформувати навички роботи з мишею, а саме: опрацювати операцію “перетягни-й-кинь”; показати, що вказівник миші може набувати різного вигляду і таким чином підказувати, в якому стані перебуває програма, і які операції можна виконувати з об’єктом за допомогою миші;

виховна: викликати інтерес до різних професій, де використовується комп’ютер;

розвиваюча: розвивати в учнів навчальний інтерес, логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву та творчі здібності.

Тип уроку: комбінований.
Хід уроку

І. Організаційний момент

Перевіряється готовність учнів до уроку, відмічаються відсутні учні в класному журналі. Повторення з учнями правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером і правил поведінки в комп’ютерному класі.


ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Наступного дня Мудрунчик з Елзіком завітали до Ганнусиної школи. Їм дозволили бути на уроці. Вчителька розповідала, з чого складається комп’ютер.

Подивись на малюнок в книжці (стор. 10). Ти відразу впізнаєш монітор. Він схожий на телевізор. На екрані монітора відображається інформація, з якою працює комп’ютер.

Ліворуч від монітора ти бачиш системний блок. У ньому знаходиться пам’ять, процесор, пристрої для роботи з дисками. До нього приєднуються всі інші пристрої.

Перед монітором розташована клавіатура, а поруч з нею – миша. Натискаючи клавіші на клавіатурі, ми вводимо інформацію в комп’ютер.

Миша також слугує для введення в комп’ютер інформації. Іноді вона може замінити клавіатуру і спростити керування комп’ютером.

За допомогою принтера можна надрукувати тексти, малюнки, фотографії.

А сканер нам потрібний, щоб ввести в комп’ютер графічні зображення, наприклад, фотографії або малюнки.



Модем використовують для того, щоб передати інформацію з одного комп’ютера на інший, розташований далеко.

Ганнуся вмикає монітор і системний блок. Комп’ютер оживає. На екрані монітора з’являються написи. Відбувається завантаження комп’ютера, підготовка його до роботи.


ІV. Робота з зошитом

Робота з зошитом (Урок № 4)


V. Фізкультхвилинка
VІ. Практична робота на комп’ютері за програмою «Сходинки до інформатики» (15 хв.).

Формування навичок роботи з мишею

Лісова галявина

Допоможи гномам зібрати гриби та ягоди.

Підведи вказівник до грибочка. Натисни ліву кнопку миші й тримай її натиснутою – ти схопив грибок. Не відпускаючи кнопку миші, пересувай мишу по килимку – перенеси грибок до кошика. Тепер відпусти кнопку миші – грибок опиниться у кошику.

Так само ти можеш перенести у кошик і ягідку.




Каталог: Files -> downloads
downloads -> «витівки снігової баби»
downloads -> Пригоди снігової баби
downloads -> Сценарій новорічного свята для початкових класів «Казкова феєрія -2017»
downloads -> Інформаці я про Солоницівський колегіум Дергачівської районної ради Харківської області станом на 22. 08. 2013 Рік заснування
downloads -> Тема: База даних
downloads -> Великоберезький днз
downloads -> Оноре де Бальзак Гобсек
downloads -> Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами
downloads -> «У гостях у байки»


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6


©kzref.org 2019
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет